Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 88 ggr
Ziamizzimo
0

Solid Orientalerhanne, sort eller sjokolade ?

Jeg er på utkikk etter en solid orientalerhanne, sort eller sjokolade. Jeg ønsker og låne han på min sjokolade orientalerjente i løpet av høsten.

Synes ikke det er så lett og finne solide hanner som er til utlån verken i Norge eller Sverige.

kalindas
0

De solida Orientalhanar som jag så här direkt vet är fertila är en röd och en rödvit.
Den röde heter Kalindas Heike och bor i Säffle. Sen så har du Kalindas Tamlin som är rödvit och bor i Falkenberg.

Tror att S*Sandvretens katteri kan ha en chokladhane till avel. Svarta hanar vet jag inga alls för tillfället.

/Elisa

Canoodles
0

S*Canoodle's Fats Domino finns till utlåning. Han bor i Finspång. Det finns några bilder på http://www.fats-cats.se/ 

Om du är intresserad skicka mig ett pm så ska du få telefonnr. Liza, som äger honom, bor tillfälligt hos sin mamma eftersom hon precis har fått barn.

kalindas
0

Är han choklad eller svart? På vissa bilder ser han svart ut. Andra choklad. Snygg var han iallafall. Synd att han bor så långt bort bara…

/Elisa

Canoodles
0

Oj, glömde skriva att han är choklad, han är dessutom cinnamonbärare om det kan intressera någon!!

AFamosa
0

Solida n & b är nog lite av en bristvara tyvärr men jag skulle ändå kika lite runt på SOG´s avelshanelista då och då www.sogrupp.se och sedan gäller det nog att surfa runt en hel del på uppfödarnas hemsidor, själv har jag letat bilder på svarta orientaler och via SOG´s uppfödarlista /orientaluppfödare så fann jag några gobitar…..efter idogt surfande :-)  OBS!! jag snor inga bilder utan lov ;))  Det är långt ifrån alla som annonserar ut sina hanar men med lite detektivarbete och en smula flax så kanske du finner vad du söker till slut

Louise

Nonimonos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en söt en men han är så liten än hihi

/Lina

Ziamizzimo
0

Han ser fin ut.Det er alltid flott og se en vakker havanna.Glad