Lite Skatbilder
Hon är så söt din lilla skata. Fina bilder! Kommer hon med till KKN:s utst i sept?
Nej hon få stanna hemma. Hoppas ju att den lilla råttan ska löpa snart. Vill ha Skatan och Tamlinbebisar innan Tamlin blir kastrat.
Sen är hon inte nominerad så jag kan bara ställa henne på lördag.
Saga och Bianca är nominerade till NW. Men Saga ska paras och Biancas matte kunde inte den helgen…
Spidde och Smilla är inte i visningsbart skick, de äter lite för mycket…
Så utställningar får vänta. Men jag kommer dit själv och kollar. Tamlin och Heike ska ju ställas ut…
/Elisa
Tråkigt att du inte har nåt eget att ställa, men kan ju vara lika kul att kolla in sina "bebisar".
Vi kommer med vår Smilla och bortglömda Tingeling.
Hun er så nydelig så.
Flotte øyne og ligner ikke en cornish da..
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ska bli spännade att se katterna. Kul med en SYS på utställningen också.
Blir det någon dejt för Tamlin förresten? Vill se massor av vackra tricolour. Du kan skicka ett PM om du inte vill säga ev. planer här…
Jo lilla Skatan är söt och på dessa bilder har hon riktigt fin grönögonfärg också…
/Elisa

Vilka fina bilder på Skatan 
Nydelig.Blir spennende å se bebisene hennes med tid og stunder.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Underbara bilder på Skatan :-) Pussa på henne från mig. :-)
Jo jag tror och hoppas att det kan bli något vackert. Få tricolour (padda med vitt) är min dröm. Så roligast hade varit om jag hinner para med Tamlin.
Annats får jag leta efter en annan röd eller creme Orientalkille till henne.
/Elisa

Coola bilder på din "Skata"!
Hur gammal är Skatan nu? Har hon löpt nån gång ännu?
#5 Jag tror det lutar åt att vi skickar Stella till Tamlin nästa gång hon löper. Tycker också det skulle vara kul med tricolour…..en liten lilasköldpadd och vit skulle inte sitta fel…SYS kanske…mums!

Vilken tur att Skatan var trött och foglig:)) Väldigt fina bilder på henne! Skicka hit henne så kan nog Electra sätta igång hennes hormoner…

Synes hun ser kjempe flott ut.
Hon har inte löpt ännu. Hon blir 9 månader i slutet av denna månaden så jag har tid på mig.
Håller tummarna att Tamlin bär på choklad.
Vet inte om Spidde gjorde det, men hans bror Batman bar iallafall på det. Nanna har en synlig choklad katt i sin stamtavla också. Så det finns en liten chans.
Snyggt skulle det vara iallafall…
/Elisa