Siameser/orientaler ønskes
Hei,mitt navn er Bente,og er 39 år. Vi mistet vår siameser på grunn av nyresvikt,og vi ønsker oss en ny katt.Har hjemme 1 spyhnx på 1 år nå som savner en lekekamerat. Har selv drevet oppdrett på Maine Coon,og vet at dette er mye jobb og tar mye tid,så kan derfor ikke tenke meg dette.Har også vært en del på utstillinger,så det er bare et pluss om noen har en pen katt. Men det viktigste er å få en god kamerat til min spyhnx,og en katt som er god,snill og pratsom.Savner ille snakkingen til siameseren vi hadde. Ønsker helst en kattunge,men alt er interessant. Så om noen kan hjelpe meg blir jeg glad. Jeg bor i Halden,rett ved svenskegrensen. Jeg lover at katten får det kjempegodt,og han kommer til å bli bortskjemt.Vennlig hilsen Bente
Hej Jag har ett par ungar kvar som är leveransklara strax före jul. Jättefina brunmaskade siameser :)
Hei
Jeg har to balineser jenter som kan flytte fra hjemme. Den ene er lilla masket den andre er blåmasket. Vil helst dem skal flytte sammen men kan også flytte hver for seg. Dem har stamtavle, helseattest og alt det NRR krever + dem er id merket begge to. Dem er født 2.07.2013. Jeg kan kommer til Oslo med dem om du vil det.
Du får tak i meg enten på mail ramithi@mimer.no eller på telefon 70192818/94138365
Slenger med et bilde av dem han pappa måtte være med på bilde.
Jeg har to siamesergutter som er leveringsklare, den ene er blåtabby og den andre er sjokoladetabby. Scorpion (blåtabby) ser bra ut nå i forhold til standarden, og fortsetter utviklingen hans i samme retning vil det være mulig å stille han ut. Sub-Zero er pr i dag ikke egnet for utstilling, han er typemessig svakere enn sine søsken. Deres bror Raiden flyttet i ettermiddag, søsteren flytter rett over nyttår.
Link til annonsen vår på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44576380
Hjemmesiden vår: www.bekmoertnans.com
E-post: lisbeth.jakobsen@sbnett.no

Vi har siames och sys som är leveranskontrakt i februari. www.angelsco.se
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus
Jag har sys och siames till salu med leverans i början av Mars!!