Jag har fått stamnamn!!!
SE*Snorkfrökens blev det 😃 nu ska jag ordna hemsida. Var har ni eran hemsida?

Å va kul GRATTIS

Grattis! Ja har min hos n.nu
Grattis!
Kul namn. 🙂
Har på one.com och sen bygger jag dom med hjälp av wordpress och ett hemsideprogram.
Men n.nu är bra och väldigt enkel om du vill slippa designa själv. 🙂
/Elisa
Grattis!!!!! Jag har n.nu
Uppfödare av Balines och siames www.mezzoluces.n.nu
Kul namn 😃
Grattis!
Haha grattis och vilket roligt namn 😃
Grattis Ida! Fint! Jag går runt och kallar både Sussi och Nanna för snorkafröknar hela tiden, så får hoppas de inte smiter till dig nu då! 😃
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Kul! Grattis!!😃
Vad schysst av Tove Janssons familj att godkänna också, jag har hört att det är svårt att få ja från dem! Fint namn, jag älskar mumin!
Vilket roligt namn 🙂
Jag brukar göra mina hemsidor hos binero då jag tycker de är bäst i service och pris. Jag har haft one.com förut men tyvärr upplevde jag ingen bra service där. Det behöver naturligtvis inte betyda att de är dåliga. Jag kanske bara hade otur just då.
Sen kan man även skapa en wordpress blogg och anpassa den så det blir både blogg och hemsida.
Jag vet att många även skapar en sida på Facebook om sin uppfödning.
Lycka till!
Blogg och några sidor går att göra på http://www.blogger.com också.
Är ju praktisk om du har ett google-konto.
/Elisa
Nu har jag lite snabbt gjort en tillfällig hemsida tills jag hittar något jag vill köpa.
Binero!
Så kjempemorsomt stamnavn. Grattis
Jeg har på one.com også bygger jeg hjemmesiden i publisher men one.com har også ferdige maler man kan bruke. Jeg har aldri prøvd de så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Mallarna där är ganska tråkiga. Jag försökte byta färg på dem och lägga in nytt foto. Men då blev det lite krångligt och färgerna ändrade tillbaka sig. Men väljer man att inte göra ändringar i mallen så är det lätt att arbeta med dem. 🙂
/Elisa