Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2139 ggr
[lisme]
2

Kull 18 og 19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det begynner å bli lenge siden jeg skrev noe særlig her inne, men nå har jeg lyst til å presentere høstens kull 😃

Det første kullet ble født 06.09.2013, med Freja (S*Qrowntwig Rumer (SIA n21))som mor og med to potensielle fedre - for spenningens skyld 😇 Potensiell far nr 1 er (N) Bekmørtnans Amraam (SIA b21 var) - Frejas sønn. Potensiell far nr 2 er (N) Bekmørtnans Lèon (SIA d var). Kullet består av 4 kattunger, ei jente og 3 gutter. Jenta har etter hvert vist seg å være skilpadde, så Lèon er helt klart hennes far. Så gjenstår det å se hva resultatene av DNA-testene viser 😉Tema for dette kullet er Mortal Kombat

Om Freja fortsetter å være frisk og sterk, skal vi ha flere kull på henne til tross for at dette er hennes 4. kull. Hun ser ut til å ha enkle drektigheter uten problemer, hun er sunn og frisk og har ikke vært syk en dag i sitt liv, hun føder lett og hun er en fantastisk mor! Gemyttet il hennes avkom er outstanding! To av guttene er ledige, Scorpion og Sub-Zero

Vi planlegger å beholde Raiden for å ta et par kull på han.

Først ut er jenta som heter Kitana (SIA f) og det ser ut til at hun flytter til Finland

[lisme]
2

Den neste er en sjokoladetabby gutt, Sub-Zero

[lisme]
2

Nr 3 er Scorpion (SIA a21)

[lisme]
3

Og til slutt kommer gutten som vi beholder, Raiden (SIA a21)

[lisme]
2

I går fikk vi et nytt kull, mor er Puma (Peptalk`s Lucuma OLH c). Dette er hennes 4.kull og så godt som hun takler å være drektig, føder lett og er en super mamma som har gitt veldig sosiale kattunger, blir det nok flere kull på henne med tiden 🙂Det ser ut til at Puma har jernhelse, hun har ikke vært syk en dag siden hun flyttet til oss!

Far til dette kullet er Amraam

Også dette kullet består av 4 kattunger, også en jente og 3 gutter. (Statistikken vår med stor overvekt av jenter i kullene blir nå ødelagt 🤓)

Tema for dette kullet er desserter av sjokolade

Først ut er jenta, (N) Bekmørtnans Chocolate Banoffe Pie (OSH b24 var)

[lisme]
2

Første gutt er Chocolate Marquise (OSH b24 var)

[lisme]
2

Gutt nr 2 er Chocolate Mousse (OLH b)

[lisme]
2

Og siste gutt er Chocolate Truffle (OLH b)

alltidsiames
0

Å så fina! Grattis!

Nebel
0

Bedårande bebbar ❤

kalindas
0

😍

/Elisa

Lejdet
0

Jättefina ungar Lisme och Katana var super!

MissMaven
0

Ååååh, så fina ungar! ❤️

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

Grattis till kullarna! Fina ungar. ❤️

Hoppas att ni får det DNA-svar ni vill!

[lisme]
1

Tusen takk! Vi håper sterkt på at alle kattungene i Mortal Kombatkullet er Lèons 😉

Lejonhjarta
0

❤️

SacredSouls
2

❤️ Nydelige bebiser.

Blåtabby er jo så pent.Han ser kjempefin ut han beholderen deres.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Missannas
0

Ljuvliga små ungar! ❤️

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[lucii]
0

Åh vilka sötnosar! Speciellt dina tabbys 😍

Carlitos
0

Grattis till dina fina bebisar ❤️

[lisme]
3

Tusen takk! #13 Vi fikk det svaret vi ønsket! I kveld kom det mail fra UC Davies der resultatene av DNA-testene viser at det er Lèon som er far til hele kullet! Gjett om vi er lettet nå?

#16 Blåtabby er min favorittfarge 🙂 Og jeg som ikke har likt mønster på orientalere opplever nok en gang at det handler ikke om å ikke like, det handler kun om å få en katt/kattunge med den fargen eller mønsteret jeg tror jeg ikke liker, så faller jeg pladask 😍 Så nå liker jeg ikke bare non-agouti orientalere 😇

Vi har vært heldige, den ene OLH er ikke en gutt, det er en jente! Hun blir selvfølgelig her hos oss!

Spotless
2

#20 Flera glada nyheter! Förstår att ni är både glada och lättade. Jag ä l s k a r mönster på katt, agouti i alla varianter med eller utan vitt med eller utan color point. ❤️

MissMaven
1

Bra nyheter! :)

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Katja Wulff
1

Åh vad det är plågsamt att kolla på alla härliga kattungebilder när man har kattköpstopp! <3

Grattis!

Du hittar massa fina bilder på Iggy Katt och Gucci Katt i min knasiga matblogg http://kaffekokarkokboken.blogg.se. Det finns även ett gäng i min ballongblogg http://ballongkatten.se. Kom in och säg hej!