Vi venter og venter
Ventetid er jammen langtekkelige greier
Men samtidig så utrolig spennende!
Bindi er i sin 6. uke idag og vokser raskt og trutt hele tiden. Nå er hun oppe i 4 kg og har økt ganske mye rundt bollemagen. Hun er jo en veldig lang katt, så lurer på hvor mange det kan gjemme seg inni der 
"Oisann! Hvordan havnet denne her?"

Gud vad spännande och vilken kombination kommer bli kanon fina bebisar lycka till
Spännande liten mage den tjejen har..
Hoppas på många fina och friska sötnosar.
/Elisa
Ja,dette blir kjempemorro. Da tar jeg meg en Oslo tur igjen,når alt er vel overstått og kattungene har fått noen uker på å lage grå hår på matmor 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Ja, det är verkligen en spännande kombination. Blir säkert fina bebisar och trevliga med så trevliga föräldrar 

…..kombinationen framgår inte riktigt här men jag instämmer ändå :-))))
Louise

#5 Det är Shamrock (vår hane) som är pappa. Han är mycket cool (hetsar aldrig upp sig) och lekfull, väldigt trevlig och barnkär, pålitlig och trygg. En behaglig och välbalanserad hane på alla sätt. Men honan Bindi är också väldigt trevlig och cool. De gillade varandra mycket när de träffades.

Det ska bli jätteroligt att se vad som kommer ut från den magen!! Både Bindi och Shamrock är ju kalassnygga kissar!!!!

#5 - kombinasjonen sees på min hjemmeside 
Er kjempeglad for kombinasjonen mellom Bindi og Shammi - jeg gleder så masse og har stor tro på dette og er veldig spennende :)
Kjempetakk til Marie og Richard for lån av en kjempeflott kosegutt av en hannkatt! Tror ikke Bindi ville være med meg hjem igjen fra besøket 
Kjempespennede denne ventetiden…men jeg syns nå at tiden mens man venter på kattunger går mer baklengst…
Spennede kombi, blir kjempemorro og følge med på disse…
Ja dette blir så gøy Heidi.Gleder meg så med deg.
hehe jeg husker skrekken jeg følte da Josefine fikk sitt første kull og bare halen hang ut… Å hjelpes.. jeg skulle aldri mer ha kattunger.. men så kom nå den lille ut tilslutt med litt drahjelp og verdens vakreste lille guttebaby var født…
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Rövardotter & HeidiK, självklart så skulle jag ha kikat efter hemsida (jag sitter ju uppkopplad på nåt som kallas internet 
Nu är jag informerad fullt ut, lite kändisar och även, för mig, lite nytt i väntade kullens stamtavla. Spännande! stort lycka till önskar jag såväl uppfödare HeidiK som hankattägare Rövardotter :-)

Tusen takk ! 
Vi gleder oss kjempemasse og blir så utrolig spennende å se hva hun bærer på i magen - og ikke minst hvor mange :o)