Ny tagana bilder på Gaia
Nu har jag äntligen fått lite tid över och plockat fram kamran och plåtat lill skruttis, har även lagt in fler i mitt fotoalbum för dem som vill titta lite mer på min lilla princessa. Gaia mår för övrigt bra, har varit hos vet. och tagit prover för att se att det inte var något fel med henne och alla prover var negativa och hon är fullt frisk och går bara upp i vikt lite saktare.
OBS siamesen på bilden med Gaia är stor för sin ålder då hon är 7 mån och väger ca 3150g så hon är inget att jämföra med ( skämt å sido)
Endelig var det nye bilder av henne igjen. Hun er så utrolig pen.
Nå skal jeg en tur i galleriet å se resten av bildene :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Liten men naggande god!!! Gaia är jättefin och hennes "storasyster" också!!! Skönt att höra att allt är bra.
Sötnos!
/Elisa

Kjempe pen liten frøken.

Hon är verkligen jätte söt vilken liten tjej

Vilken sötnos, fast det är de ju båda.
En blåpadda helt i min smak. 

Va mysigt dom har det tillsammans!
Jätte fina flickor! 

Hon är så in i bomben vacker tjejen! Dessutom lyser hennes personlighet igenom bilderna. Ska bli så kul att träffa henne i Höör.
#11 Ja hon har en lite speciell personlighet den lilla damen. Ser fram emot att träffa både dig och Electra i Höör skall gå assisten på lördagen i kat 4 och eventuellt på söndagen också men kommer att titta förbi dig om vi inte ses hos domaren. Har Electra vuxit mycket sedan Kalmar? Wilda har blivit en riktig bjässe och ser fullvuxen ut med sina 3150g.

#12 Vad roligt, det är på lördagen som jag kommer! Då får du hjälpa mig att sträcka ut henne ordentligt:)) Har inte vägt tjejerna på ett tag, men växer gör dem (särskilt Blondie…).
Så morsomt å få se bilder av lille Gaia igjen.
Hun er så nydelig
Dere kommer vel på Adelkatten?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag kommer till Adelkatten med Gaia och min ena birma kastrat, kommer att ställa både på lördagen och söndagen så det är bara att titta förbi. Har ett grönt burskynke där det står S*Labolina's på och själv kommer jag ha en tröja med samma logga.
Lekker er hun

Söt liten tjej!
#17 . Ja visst är hon söt, som Canoodles sa liten men naggande god!
Hur går det med hennes viktuppgång? Äter hon bra?
Köp Nutri-Cal eller något liknad det ger henne en liten energikick och en del katter gillar det.
/Elisa
#19 Hon äter bra för det mesta, idag har hon ätit lite dåligt men detta tror jag beror på värmen, hon ha dock passerat 1kg sträcket och ser välmående ut med fin glansig päls. Visst är hon fortfarande lite liten men vuxit har hon, hon har fått låååånga ben och far runt här med Wilda som en liten raket. Kommer att ta med henne på uställning i slutet av Aug, är dock jätte nervös för att höra domarens bedömning, hon kanske tycker att hon är en liten ful skogsmus men hon måste ju börja vänja sig, tycker inte att man skall vänta förlänge då jag redan gjort detta misstag med min ena birma och han kan jag inte ställa ut för han hatar att vara på domarbordet. Lägger in nya bilder i slutet av nästa vecka så får ni se hur stor hon har blivit.
Ja, gör det jag ser fram emot det för hon är absolut SUPER SÖÖÖÖÖTT!!!!!!!!!!
#21, Tackar så mycket, lovar att göra det senast nästa söndag fast öppar en ny tråd då så håll ögonen öppna.

Jag träffade sötnosen Gaia i det verkliga livet igår. Vilken prinsessa! Hon var minsann en liten matglad tös. 
Heldig du er som bor så nærme. Kanskje Gaia vil komme hit på ferie om jeg lager god mat? 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#24 Det vill hon säkert, får jag också följa med?

24# Hallå där, jag vill också följa med om du bjuder på god mat. 
Jeg har fått meg en ny bok,dere får velge retten da….hehehe

Men skal ikke spore mere av,gleder meg til nye bilder av Gaia!

#20 Grattis till första kilot!!!! Härligt att höra att det är full sprutt på den lilla skitungen! Full sprutt är ju alltid ett synnerlilgen gott tecken. Man vill ju ha sprutt på ungarna ;-)))
#28 Ja full sprutt kan man väl milt kalla det. Gaia och Wilda far runt i hela lägenheten och de är ju som aktivast på kvällen då vi andra vill ha lungt och skönt men jag står ut är bara glad att det är fart på dem för som du sa det är ett gott tecken om det är fart i dem.
#27 Får Gaia välja så blir det nog något med Kyckling och det är något jag också tycker mycket om.