Veckans vänner :)
Som alla djurvänner behövde även denna matte och husse åka på en semester, så denna veckan är jag inneboende hos djuren :) mina egna blir väl omhändertagna hemma av "Lejdet". Så dessa fyra djur är mina vänner denna vecka. Först ut "flatten" Nelson
Uppfödare av Balines och siames www.mezzoluces.n.nu
Sen har vi bästa tjejpolarna "Kiwi" (jeandark Never Winterland) och "Holly" (Torparkattens franska import)
Och lilla Obi (Torparkattens Obelix) som numera blivit en superstor gosig kille!
Ida lärde jag känna här på forumet, så det är roligt med förtroende att få ta hand om hennes djur. Tyvärr gick det inte så bra att lägga upp bilder från telefonen, de liksom hamna på sne… :/
Åååh min pärlor och diamanter :) gud så fina dom är!!! (Jag är inte speciellt objektiv när jag gör den bedömningen). Malin du är en ängel som ställer upp och tar hand om mina barn, det känns tryggt. Nu ska vi gå ut och ta en fördrink i baren…bye bye!
Vad fina de är! Jag försöker fixa det med bilderna. 🙂
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
5# åh vad snällt Jelena! tack
4# japp Ida :-) kul att se att du hinner kolla in sif på din semester! Njut av värmen å semestern, vi har det superbra här hemma.
Åh vilka godingar och vilken fin färg på "flatten" 😘! Suveränt att ha tillgång till en riktigt bra kattvakt vid behov!
Katt- OCH hundvakt menade jag ju förstås ;)
Jättefina barn! 😘 Hjälp med bra passning är ju guld värt.
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Mina pälsklingar har det bra där borta ser jag ❤️