S*Broddans Snake Charmer
I dag fick Snake vara med mig på jobbet ett tag. Inga problem. Snake var en av de där katterna som vi inte skulle spara men bara måste ha kvar. Här är han liten plutt
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Just nu är han tillsammans med en löpande S*Broddans Bärta, men han vill bara komma ut. Så vi får nog vänta ett bra tag till innan kastreringschippet slutar funka. På bilden tjuvringer han samtidigt som han tittar ut genom fönster för att jag inte ska se vad han gör.
😍
/Elisa

Vilken fin kille och så duktig som kan ringa själv😃
Kul att vara med och busa på jobbet :D
Fina killen!
Charmig & klurig kille 😉!
Lilla Snake! Så fin
/S*Broddans - Robbine, Uluwatu, Stella och Bubbles
Fin kille, både som liten och stor 🙂
…Klart man ska tjuvringa om man har chansen, är det inte det man gör när man jobbar på kontor? 😃
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Han är en läcker kille Snake och vilken trevlig hjälpreda han är och ringa kan han…ringde säkert en tjej eller till heta linjen 🤪
😘
Hemsida - http://L88657.wix.com/duckfeets
Blogg - duckfeets.bloggo.nu

Ska jag be mina honor att ringa honom så att hormonerna vaknar till lite? ;-)

Han har telefontid mellan 13.30-13.45 på söndagar
Han vill bara prata med matte resten av tiden. Jag tror att han försökte ringa till bacon/korv-restaurangen.
Sang däremot är helt galen och försöker få ihop det med kastraten Matakoni nu när det luktar tjej här hemma.
Haha, ja en del försöker med allt till och med en kastrat, men vad göra när det kniper man får ta vad man har, Lejdets brudar får nog passa på telefontiden så det blir fart på Snake så han slipper ifrån bacon & korv 😃