Siames iFokus

Siames

Etikett: humor
Läst 1066 ggr
kalindas
0

Varför Skatan kallas för Skatan..;-)

En liten film varför jag bestämde mig för att kalla Skatan för Skatan och inte det vackra namnet Jasmin som hon heter i stamtavlan…;-)
Så här låter Skatan när hon är sur! Just i denna film har hon gått in till Jackson och stjäl hans mat. Plus att jag klappar henne, vilket hon just då inte är sugen på.
Jackson är inte i närheten. Men hon måste ju låta som ett monster för säkerhets skull…;-)
http://www.kalindas.se/filmer/skatan070731.AVI

Skatan är en super härlig och social tjej. Älskar alla, men har en vilja av stål.

/Elisa

Anderssonskan
0

*asg* så där låter Castor o Frippe när dom äter extra god mat.

hecajon
0

Vilket läte! Maja flög upp ur muffen/puffen direkt och sprang fram till datorn och undrade vad jag släpat in för något monsterSkrattande. Hon själv skrattar åt fåglarna, riktigt högt också, grannarna undrar nog vad jag har på min balkong! MVH Helena

[hakkapelitta]
0

hehe, katterna här står med puffsvansar och spanar i fönstren, jobbigt med Skatan-vrål i surround högtalarna tycker dom :D

zeldtrix
0

Hi hi, hon är härlig din Skata Skrattande. Katterna här tyckte dock att ljudet var föga imponerande Skrattande.

kalindas
0

Testat att spela upp det här. Ingen bryr sig inte ens Skatan…*s*

/Elisa

hecajon
0

De kanske har vant sig vid ljudet! Hur går det med Jackson?

kalindas
0

Har förhoppningsvis en som är intresserad av honom. Kommer och hälsar på i helgen.

Han får lite sällskap nu eftersom Saga löper och Jackson hjälper gärna till med det "problemet"..;-)

/Elisa

ossilian
0

Tuff tjej i lyxförpackning!!

SacredSouls
0

Haha for en tøffing.Josefine løp rundt her som en gal for å sjekke hvem bråkmakeren var.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anderssonskan
0

Mina for runt o kolla hela tiden, supernyfikna var dom, Frippe SIA gruffa lite.