Varför Skatan kallas för Skatan..;-)
En liten film varför jag bestämde mig för att kalla Skatan för Skatan och inte det vackra namnet Jasmin som hon heter i stamtavlan…;-)
Så här låter Skatan när hon är sur! Just i denna film har hon gått in till Jackson och stjäl hans mat. Plus att jag klappar henne, vilket hon just då inte är sugen på.
Jackson är inte i närheten. Men hon måste ju låta som ett monster för säkerhets skull…;-)
http://www.kalindas.se/filmer/skatan070731.AVI
Skatan är en super härlig och social tjej. Älskar alla, men har en vilja av stål.
/Elisa

*asg* så där låter Castor o Frippe när dom äter extra god mat.

Vilket läte! Maja flög upp ur muffen/puffen direkt och sprang fram till datorn och undrade vad jag släpat in för något monster
. Hon själv skrattar åt fåglarna, riktigt högt också, grannarna undrar nog vad jag har på min balkong! MVH Helena
hehe, katterna här står med puffsvansar och spanar i fönstren, jobbigt med Skatan-vrål i surround högtalarna tycker dom :D

Hi hi, hon är härlig din Skata
. Katterna här tyckte dock att ljudet var föga imponerande
.
Testat att spela upp det här. Ingen bryr sig inte ens Skatan…*s*
/Elisa

De kanske har vant sig vid ljudet! Hur går det med Jackson?
Har förhoppningsvis en som är intresserad av honom. Kommer och hälsar på i helgen.
Han får lite sällskap nu eftersom Saga löper och Jackson hjälper gärna till med det "problemet"..;-)
/Elisa

Tuff tjej i lyxförpackning!!
Haha for en tøffing.Josefine løp rundt her som en gal for å sjekke hvem bråkmakeren var.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Mina for runt o kolla hela tiden, supernyfikna var dom, Frippe SIA gruffa lite.