Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 4973 ggr
Emma-Andersson
1

Blå orientalhona omplaceras.

Jag måste på grund av långvarig sjukdom omplacera min kastrerade orientalhona på 4 år.
Har hos mig varit ensamkatt och trivts väldigt bra med det, då hon är ranghög och accepterar inte någon annan katt, tror dock att det skulle passa med en kattunge då blir det nog lättare för henne att acceptera den nya.

Så ideal hemmet vore någon som funderar på eller som precis har skaffat en kattunge och tänker skaffa en katt till.

Finns detta idealhem? Skicka gärna ett pm och berätta om vad ni har att erbjuda så berättar jag mer om Akasha.

Vi finns i NV Skåne.

Emma-Andersson
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på henne.

Nilla
2

Åh, jag är galen i blåa honor! Vilken uppfödare är hon ifrån?

Jag önskar att jag hade plats. Just nu är kvoten dessvärre full med fem katter hemma, men i framtiden tänker jag ta mig an två OSH/SIA omplaceringskatter. :)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Emma-Andersson
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Party-line i Almunge

En av favoritsysslorna är att ligga under täcket i sängen och ta upp så mycket plats som möjligt. Glad

Emma-Andersson
0

Puttar upp annonsen då onlägget fortfarande är aktuellt

Corny
0

Hon är underbart vacker.

Emma-Andersson
0

Letar fortfarande hem åt Akasha och det börjar bli bråttom (eller vad man ska säga) håller på att bli sämre tyvärr.

Nilla
0

Hon är så lik en katt jag hade, som dog ung - Stella. De måste ju finnas någon som kan ta hand om henne. Vi får hjälpas åt att putta upp den här tråden nu och hänvisa de som söker katt till dig.

Det känns riktigt ledsamt att du inte kan behålla henne. Hur har det gått med dina hästar? Gråter

Emma-Andersson
0

#7 ja, det känns jättejobbigt att inte kunna ha henne kvar, vill ju inte lämna bort henne egentligen men måste se min egen begränsning och tänka på att Akasha ska ha det bra.
Hästarna har flyttat till nytt hem tillsammans och de har fått det jättebra, önskar bara att jag hittar ett lika bra hem till Akasha.

luna03
0

Hej, är hon kvar? Är jätte intresserad ring på 0736637328

Nilla
8

Hur går det med dottern och allergin då? Du annonserade ut dina Main Coon katter för omplacering i juli? Så var det väl någon Burma också, om jag inte minns fel?

Obestämd

Emma-Andersson
0

Putt putt

Emma-Andersson
0

Putt

Emma-Andersson
0

putt

Nilla
0

Puttar också för Emmas fina tjej. Kyss

Blomman123
0

Hej!

Finns hon kvar? :)

Mejla mig gärna isåfall, jennoy@hotmail.se

MVH Jenny

Emma-Andersson
0

Puttar upp denna annons då den fortfarande är aktuell.

Har varit inlagd på sjukhus en längre tid och Akasha har varit hos min mor under tiden.

Men känner fortfarande att jag inte har den tid för henne som hon behöver då jag är bara i början aven lång tids sjukdom. Sjukdomen jag har går i skov om ca tre år och detta skovet har hittills pågått i lite mer än ett halvår, har alltså lång väg kvar innan jag blir bra igen :(

Missannas
1

Vad ledsamt, hoppas du hittar ett nytt, bra hem åt Akasha. Jag har blivit kontaktad av ett flertal personer som söker omplaceringskatt och har hänvisat dem hit.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[lucii]
2

Om du har facebook finns det en del grupper du kan annonsera i. Lycka till med att hitta ett nytt hem till tjejen!

Nilla
2

Håller tummarna stenhårt för att rätt hem dyker upp nu. Vi får hjälpas åt att putta upp tråden. 🙂

karinrosell
0

Hej Emma.Hej Lisa! Mitt namn är Karin och jag är ägare till en glad och kärleksfull siames hona. Tyvärr har vår lilla siames förlorat sin syster, och detta har tagit hårt på henne. Systrarna var extremt nära och gjorde allt ihop. Vi letar därför efter en katt som kan göra vår familj riktigt hel igen och som vi kan älska. Ni kan väl kontakta på mig 0768689100 om hon finns kvar! MVH Karin

kalindas
1

Kan vara väldigt svårt att sätta ihop två vuxna honor. Skulle nog rekommendera en kattunge eller en yngre hane till din hona.

Jag håller lite utkik efter hem till din hona. Är ju bra om det är ett hem där hon får gå ut som hon är van vid.  🙂

/Elisa