Svårt val...

Chokladen har en nästan perfekt triangel, men paddan är häftigare på nåt sätt. Vad tycker ni?
Gillar öronen på tabbyn. Men jag tycker de är söta båda två. 😍
/Elisa

#7 om du ser helt krasst på bara typ då? ur avelssynpunkt?
Nu har jag ju lite svårt att bara se krasst avel på en katt. Men jag tycker nog tabbyn när snyggast på bilderna. Men de är så små än och allt kan ändras. 🙂
/Elisa
ChocTabbyn har bättre top, väldig fin ögonform och just i dagsläget liite bättre öron. ❤️
Förstår våndan! Jag tycker paddtjejen ser ut att ha bättre ögonform, men där är ju iofs ingen bild på henne rakt framifrån som på lilla chokladen. De ser väldigt fina ut båda tycker jag!
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
jag tycker tabbyn ser bäst ut. båda är helt ljuvliga,önskar jag kunde ta den andra!!!

Å så svårt val! Ja, lite synd man inte såg en bra vild framifrån på paddan… En tuff nöt å knäcka.
Skulle vilja se dem fotade på mer likartade sätt. #1 ser ju nästan ut att vara taget lite nedifrån. Tabbyflickan är kanske något bättre typad men paddan-vilken utstrålning 😍! Riktiga små läckerbitar båda två ;)!
Ta den du tycker är sötast och charmigast. 🙂
Det är ju inget som säger att den mest typade ger de vackraste ungarna.
/Elisa
Jeg ville tatt padden. Jeg syns ikke øynene på tabbyen var så veldig bra. For store, og for runde. Padden ser også ut til å ha bredere base på ørene.
Men det er smak og behag. Gå etter hjertet. 🙂

Jättefina båda två! ❤️
Nu kan jag inte så mycket om typer så jag kan inte uttala om det, men tabbyn ser lite mer pälsad ut, eller är det för att hon är ljusare?
I vilket fall som helst så kan jag tänka mig en Peterbald i framtiden! 🙂

Vad gör man när man inte kan bestämma sig? Jo man tar båda :-) Jag och Broddans delar på den ena och jag och Mezzoluces på denandra ;-) och så blev plötsligt 3 långhårsuppfödare även naken uppfödare :-) som det kan gå;-)
TJOHO!!!! :-D
Uppfödare av Balines och siames www.mezzoluces.n.nu

Herregud vad gulliga ❤️Förstår att det var svårt att välja. Ja varför välja en när man kan ta båda 😃
AHHHHH Gud vad roligt!!! Vad avundsjuk jag blir!
En perfekt lösning ;), grattis!
Grattis till nakenfisarna! 😃

Hur hittar du dina fantastiskt vackra Peterbalds!!
Grattis :)

#24 vi hade aldrig fått köpa dem utan goda referenser från Solomon's uppfödare. Jag bjöd ju hit dem och de bodde här över en helg så de fick se hur bra mina katter har det. Dessa honor står det egentligen många utländska uppfödare på kö på men vi får lite förtur;-)
Vad underbart att ni kan lösa det så. Två fina tjejer till Sverige. Hoppas vi får följa dem med massa bilder :)

Å så bra!! Hoppas på massa fina bebisar nu då. ❤❤❤
Åh så fina! Korten i #3 och #4 är ju som rena konstverken!
Så gøy 🙂 Gratulerer så mye begge to.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hur blev du intresserad av Peterbald om jag får fråga? Jag har lite svårt för katter utan päls. Men det är väl en vane sak antar jag. 🙂Det är just det att jag är van vid att en katt ska ha päls. Men kul med något "annorlunda" ändå.
Otroligt söta! Grattis till era små ryska fröknar!
Men så roligt! 😃 Grattis!
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Kul.. töserna är så söta 🙂 Grattis
Vilken kull, rena the fantastic four 💛💙💜💚! Måste dock säga att lilla Evita nog är den som gör mig allra mest kattungesjuk-sååå snuttig 😍

Nu hoppas jag att allt går i lås, det kan ju hända så mycket på vägen. Ska bli väldigt spännande med en liten petersbalds hona Etoile (längst till vänster), jag tycker att det känns fint med lite päls ( tror att det hgeter flock, som en persika), så vi får vänja oss. Hon är brunsköldpaddstabby maskad och får då också blå ögon
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
#38 Hon er alldeles ljuvlig och den jag gillar mest 😃
#38 Sååå vacker, grattis!
Evita är min favvis. Måste säga att jag också föredrar katter med päls, MEN vilken delikat exteriör! De är bedårande allihop. 😍 ❤️
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grattis till tjejerna!
Superläckra alla fyra men Edison han var något extra han!😍