Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 855 ggr
SacredSouls
7

Vi har tatt tittel

Jeg synes det er så morsomt så i dag kommer det litt "skryt". Vår kjære USA import Melkatz Raspberry Beret er fra før av CFA GrandChampion og i helgen tok han sitt siste cert og ble Champion i Fife også. Jeg var super nervøs for at han ikke skulle få siste certet sitt. Han er jo ikke helt Fife standard min herlige gutt. Men så elsket dommeren han og han fikk bare skryt. Raspen synes det var litt skummelt på Lørdagen men på Søndagen var han i sitt ess og tilogmed slikket dommerbordet (bokstavelig talt)❤️

raspen.jpg (450×389)

Poserer stolt med sløyfe

raspen2.jpg (400×496)

Poserer med en svart dott her 😃

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kitte
0

Jättegrattis till er och fina killen! 🏆🥳

tuska
0

Jag gillar den killen det tror jag du redan vet.  Grattis till titeln, den är han värd.

Lillatassen
0

Stort grattis till titeln, en mycket vacker kille 🙂

kalindas
0

Grattis! 🙂

/Elisa

Nebel
0

Vad roligt (är osäker på norskan men förstår jag det rätt att han "gjorde rent bord" i alla bemärkelser-snyggt jobbat Raspen ;) stort grattis!

cillaroten
0

Grattis 🌺

berthagenn
0

❤️

GRATTIS!!!!! 😃

SacredSouls
1

Tusen takk alle ♥ 

#5 Nei, han slikket bordet fordi det var spritvasket, haha.Så han gjorde rent bord i en litt annen forstand 😂

Men det var CH tittel vi håpet på så jeg var veldig glad. Han er jo mer CFA /amerikansk standard siameser.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Carlitos
0

Grattis!! Fin misse 😃

Nebel
0

#8 Skulle bara skoja till det lite 😉, grattis än en gång!

Garmabias
0

Gratulerar till finaste utmärkelsen Raspberry! Han är verkligen en uderbar kille❤️🌺

Garmabias
0

Underbar kille ska det stå😍

Attacks
0

Gratulerer kjekkeste kjekke og snille deg. 🏆🎈💋  Hi hi, nå fikk jeg testet ut noen smilyer også 😃

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Fante
0

Stort grattis till titeln från oss 🏆🎂

Lejonhjarta
0

Grattis!!!😊❤👍

cerwinvegas
0

Ett stort GRATTIS  🙂