Toker har flyttat....
Nu har Toker flyttat. Han har idag blivit ölänning och dessutom sambo med en vit blåögd husis. Nya matte har länge velat ha en siames och jag känner henne lite sedan innan så jag tror han kommer säkert få det toppen. Men det var allt en liten tår som föll när han åkte. 
Nu är det bara Tingeling kvar
(bortglömd som hon är det lilla livet
).
Uff så trist.Stakkars deg. Det blir ekstra ille når de skal flytte langt avgårde.
MEN du har jo Tingeling da
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jag förstår precis hur du känner det, det kändes för bedrövligt när Mojo och Samuel flyttade häromveckan och jag BARA hade Buffa kvar
Tänk att det ska vara så svårt att hitta någon (mer) som vill ha Tingeling
Så lilla "token" har redan flyttat , ja det är tur att du har "tingelingen" kvar.Ebba har blivit plast mamma åt "Doris"hon ligger och snuttar på henne och blir tvättad till hennes stora förtret, för som med alla småbarn giller inte hon heller att bli tvättad, och då håller Ebba fast henne så gott hon kan. Dvs när dom inte leker,busar eller sover ihop. Det är tur att dom har funnit varandra.
#1 Ja visst är det trist när de flyttar långt, men Öland ligger inte mer än 2,5 mil från oss så honom kan jag hälsa på ofta.
#2 Ja Tingeling är förskräckligt "svårsåld"! Hi hi…..
#3 Sååå roligt att veta att Doris hittat en sov/lek/bus-kompis/mamma (?) i Ebba! (för er som inte vet så är Ebba en svart exotichona som också kommer från vår uppfödning) Kommer hem till er nån dag och fikar (sugen på den utlovade pajen). 
VÄLKOMNA NÄR DET PASSAR…….
I går kväll dök vår prinsessa från siam rakt ner i toastolen när när anton var där…
så då fick hon sin första duch, men det gick bra hon blev superlen i pälsen av yes diskmedel och varmt vatten, sedan fönade jag henne så hon blev torr för annars hade hon inte fått sova i min säng och det vet jag att hon inte hade gått med på…… men det gick över förvänten bra det också……

Så fin han är!
Lilla "Dosan", vad hon hittar på…..Men vänj dej Anja, det kommer mera. Jag lovar. He he he….
#7 Tack!