Tror han gillar min kille
Verkar ju bra för framtiden.😃
/Elisa
Ja annars hadedet inte funkat. 🤐
Bra betyg på din nya kille skulle jag tolka det som 😃
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
❤️
Han är en hundmännsika egentligen. men nu pratar han tom med ”siamesiska” med dem ha ha ha. är så lycklig för att det funkar så fint. han har ju även 4 barn som livar upp, så det blir huset fullt kan man lugnt säga. Och det är såååå mysigt! Barnen är snälla och väldigt fina med katterna. katterna sitter bredvid dem när de målar trär pärlor etc. Känns som om vi berikar varandras liv. Och katterna älskar det! ❤️
På bilden dricker Storm killens proteindrink, ha ha ha. Kommer bli en stor kisse? ❤️
Lite OT. Men var lite försiktig med proteindrinkar, så de inte innehåller sötningsmedel. En del sötningsmedel är giftigt för katt. Speciellt xylitol.
/Elisa
Ojdå, det får jag kolla upp genast! Tack för infon!
oriental/siam tycker ofta att killar er goda värmekälldor och därför rätt så mysiga 😉 Och dom er ju lite som hundar i sättet at vara på 😃
Killen bygger till och med leksakshus och dylika mojjänger till katterna. De ÄLSKAR honom. Tänk som det kan bli ibland. 😂
Jag har levt ett väldigt lugnt tyst stilla singelliv. Nu är jag sambo, med plastungar på helgerna. Siameserna och bondkatten hemma är så fina kring denna omställning och jag ser ju hur det njuter av allt som händer. Kat 4 är verkligen flexibla raser som tycker om männsikor - stora som små. Jesus vad jag är lyckligt lottad med människor och djur.
Amen. 😍
Härligt, önskar er all lycka!
🙂

Stort grattis till både bonus familj och kärlek !

Perfekt!! det är ju ett"krav"att snubbarna måste godkännas av våra pälsklingar!!❤️
Tack alla ni fina kat4-männsikor. Ni förstår allt precis. 😉
När han ”byggde” ett katthus av en skokartong med fönster smälte jag som mjukglass i solen.
❤️
Vad härligt det låter :)
Härligt att alla är glada och lyckliga! Tur att din kille kan tala siamesiska😉