Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 1475 ggr
Annica-H
6

Lilla söta Love

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här söta killen flyttade hem till oss för några dagar sedan. En väldigt social liten krabat. Han charmade oss människor från första stund, nu återstår att även charma de fyrbenta här hemma. Med lugna coola birman Giron går det som en dans. Lite mer jobb har han med svårflörtade balinesen Lucas. De fräser fortfarande åt varandra lite då och då.
Hunden skulle han nog helst velat slippa. Där är det hon som får försöka charma honom. Men det löser sig nog när han inser att hon egentligen är snäll och bara vill leka när hon skäller på honom.

Annica-H
1

Love älskar att vara ute i kattgården. Lite läskigt var det att gå på gräset i början.

Annica-H
1

Här busar han lite med Lucas.

Missannas
0

Grattis! Han är sockersöt 😍

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
0

Lycka till! Vad härligt Love och (den blivande ;) kompisen ser ut att ha det i den fina kattgården!

Nilla
0

Gratulerar! 😍

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

❤️

/Elisa

Casanova
0

Jag är så glad att Love har fått ett hem där han blir älskad och blir väl omhändertagen. Tack Annica.

amandahurtigh
0

Grattis till (s)katten!!! <3

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Spotless
3

Åh, vad roligt att du visar upp lillgrabben här. Jag har sett bilderna du skickat till mamma och han ser ut att ha det så bra, något som syns på bilderna ovan också. Han är snart kompis med alla fyrbenta i familjen.

…sedan vill jag minnas att du sa något om att du inte tar så bra bilder? 😉Dessa är verkligen jättefina, liksom de jag redan sett. Fortsätt posta och skicka bilder är du snäll. Han är fin och han har fått det så bra med er. ❤️

Annica-H
1

Tack alla :) Ja, han är verkligen söt den lilla.

Hade faktiskt glömt av (läs förträngt) hur gärna en liten kattunge går på upptäcktsfärd… och framförallt var de går på upptäcktsfärd. Så nu är det städat bakom och under duschkabin, tvättmaskin och i andra små utrymmen som lätt glöms bort när man har djur som inte tar sig in precis överallt 😉

Annica-H
1

#7 och 9. Jag är så glad att det var just vi som fick förmånen att köpa Love. Han är helt fantastisk Hjärta

Spotless
1

#10 Ni har fått en liten städledare helt enkelt. 😃

Det blev SÅ rätt, han kunde inte ha fått ett bättre hem. Pussa den lille grabben från mig är du snäll.