pawpeds kurs?
Jag undrar om någon gått någon av pawpeds kurser och om de är bra och värda att gå eller om de är dåliga?
Har hört att de ska vara väldigt bra. 🙂
/Elisa
Jag har nämligen fått plats på G1-kursen nu i höst…
Me too! Då blir vi kursare Ida!😉
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Nej, jag känner nog ingen som gått, men har själv haft mycket glädje av pawpeds online material och har förtroende för att de ansvarigas kompetens vad gäller kursinnehåll och upplägg. Vi kommer säkert få oss mycket matnyttigt till livs! Ska bli skoj!
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Jeg gikk kurset nå i vår, og var godt fornøyd! Lærte mye nytt, og fikk frisket opp i kunnskap jeg alt hadde. Anbefaler alle, nye som gamle å ta kurset.
Lykke til 🏆
Min hemsida:

Jag gick ettan och tyckte inte den var så mycket att hurra över. Kanske blir bättre med G2 och G3

Som blivande uppfödare är det väl bra att ta till vara på alla tillfällen som ges där man kan skaffa sig ny eller mer kunskap. Om man sedan har utbyte av just G1, G2 eller G3 beror väl lite på hur ens förkunkaper ser ut, men man kan alltid lära sig mer. Gå den nu när du har fått plats.
För att inte vara otydlig, alla kan alltid lära mer (ingen av oss blir någonsin fullärd) inte bara nya/blivande uppfödare, men G1 är just grundläggande.
Har gått G1 för en del år sedan, jag tyckte det gav mycket. Så Ida inte dumt att gå den kursen.