Tycker fler än jag om västar till Katterna?
Jag köpte för ett tag sedan västar till katterna i stället för treditionellt sele. Gud så bra dom är, både jag o katterna är nöjda.
Är det fler än jag som är nöjda med dom? Eller kanske missnöjda?
I höst om jag har tid tänkte jag försöka mig på att sy upp egna och sälja i en mycket liten skala.
Om du hade önskemål hur skulle den då se ut?

Har du bilder? Klarer ikke helt å se for meg hvordan de ser ut.

okay då ska jag fixa det men har för mig att det finns en tråd om västar här redan, ska kolla upp vad tråden heter o ta ett kort på mina med i morgon!
Himla smart!
Nu går mina sällan i sele. Men det är ju klar smartare med en väst. Svårare att dra sig ur.
/Elisa

En väst skall det nog bli då :D
Maya smög ur från selen en gång redan…

Så veldig smart ut - og ganske behagelig også.

Mina katter gillar sina och man märker att dom här sitter bättre. Jag betalade 149:- styck för mina och då ingick koppel i kraftig resår. Halsknäppningen öppnar jag aldrig utan bara drar den över huvudet och lägger i hop den breda kardborren under magen ganska tajt.
Kopplet använder jag, super med resår, när dom far i väg o jagar flugor o annat äckligt så blir det inte det där rycket i ett stumt band, kopplet knyter jag fast i linan jag använde innan!
Det där med resår var en snilleblixt av den som kom på det!

Oj de verkar ju kanon bra jag som ska köpa in 2 selar då jag inte gillar mina gamla.. kanske skulle man satsa på dessa istället fast hmm.. jag ville ju ha som passa alla (ja mina honor och min OSH i alla fall) men han är ju då lite smakare selar går ju att ändra men dessa blir väl lite svårare.. tror ni de finns dessa på djuraffären?