Någon som känner igen sin SYS/Balines?
Som ligger ute på blocket till försäljning och då utan stamtavla, som skall vara borttappade?
Jag har skrivit till annonsören, Thomas att han skall ta reda på var dem kommer ifrån och vem uppfödaren är för att ta kontakt med denne för ngn av oss balinesuppfödare måste det vara och SYSar finns det heller inte så gott om…
Eventuellt är den blå kanske lila?
Lisa SE* Qjou´z
Tyckte ingenting med annonsen verkade suspekt, snarare som att han agerat hem åt katter åt någon som inte kunnat ha dem och det är väl där stamtavlorna finns.. Annonsören i sig verkar ju reko och det bästa för katterna är väl att de får ett hem tillsammans precis som han skriver.
Ja, det är det han skriver…men man kan ju aldrig veta och om jag var uppfödare av katterna skulle jag gärna vilja veta. och att han har agerat hem, det gör han säkert, men man kan ju inte vara nog försiktig speciellt då ägaren själv inte säljer dem…kan givetvis bero på ngt…
Fast visst vore det bra om ngn kände igen sina sålda katter…då kanske den nya ägaren kan få hjälp att skaffa nya stamtavlor? 😉
Har du lagt in det på siameser i fokus?
#3 Är det du som lagt in annonsen på blocket?
# 4 Nej det är inte jag. Varför skulle det vara det?🤔
Er det noen som vet hvor den balineseren kommer fra? Skulle gjerne visst det. Send en pm eller en mail på ramithi@mimer.no
#5, Ja jag startade tråden…blev lite nyfiken vika dessa katter är och trodde av din fråga om jag lagt in dem på SIA i Fokus att det kanske var du som hade katterna…men det var det inte, vi går om varandra lite hehe😉🤪
Lisa