Ellen och Kakan söker nytt hem!
Jag söker nytt hem åt två underbara katter. Det gäller "Ellen", SE*Sunna Souls Selene (lilasköldpaddsmaskad siames) och "Kakan", Liljekattens Bella S, choklad oriental. Ellen är 2,5 år och Kakan är 3,5 år.
Dessa katter är inga problemkatter på nåt sätt, men husse kan inte ta hand om dem längre. De är lite försiktiga till sättet, men inga skygga katter. Kommer glatt fram för att hälsa när någon kommer, men lite blyga. Tror därför inte att de skulle passa i ett hem med hund eller i en stökig barnfamilj.
Dessa damer är väldigt goda vänner och jag vill därför inte att de ska till olika hem. De finns i Kalmar.
Båda är kastrerade.
Vid intresse maila mig på liljekattens@telia.com eller ring 0480-371 91, 0704-85 64 83.
Håller tummarna att de hittar sitt hem. ❤️
Har träffat dem och de är väldigt trevliga och snälla katter.
/Elisa

Och mkt vackra dessutom! ❤️
Om jag får låna bilden kan jag sprida detta bland lite vänner jag har i Kalmar :)
#3 Du kan ju alltid hänvisa dem hit annars, ge dem länken till annonsen 🙂
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Jag har bett lite vänner att dela länken hit :)
#5 Tack lucii! :-) Du får gärna låna bilden också.
#5 Tack lucii! :-) Du får gärna låna bilden också. Transport till andra delar av Sverige kan säkert ordnas också. Huvudsaken att det är ett bra hem som de hamnar i.
Hade gärna tagit emot dem om jag hade kunnat. Men jag kan i alla fall hjälpa till att sprida detta :)

Lycka till med att hitta rätt hem till de fina tjejerna!