O'Malley och Pippi-barn
Jag som tänkte presentera dom små barnen… mamma Pippi var inte av samma uppfattning 😉
Hon är en helt otroligt duktig mamma,men lite "hönsig" Fotografering tyckte hon var väldigt onödigt… Så jag fogar mig för den unga damen,men lyckades iallafall knycka bilder på två av pojkarna,innan det enligt Pippi fick räcka med trams. Bebisar ska äta och bli tjocka,inte fotas😃
vilka små raringar grattis och…ja, dessa mödrar❤️
Fina pojkar, jag såg det skulle bli nå extra med dem. Ta mycket bilder och sätt ut på denna sida. Det blir spännande och få följa dem.
❤️💋
/Elisa
Pippi har ju rätt förstås, men det är ju inte lite girig på mer man blir! De ser fullkomligt ljuvliga ut- såna små finhakor! Sitter här med en ishink på lut tills det vankas fler bilder.. (( ❤️❤️))
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Har den största respekt för Pippi och alla andra mödrar…men yippie att du fick lov att fota dessa små under 💕och ser fram emot fler bilder framöver!
❤️

Så söta❤️
De är helt bedårande och så fina!! Älskar verkligen deras varma chokladfärg❤️
//Maria
Helt plötsligt uppstod en råbiologisk längtan efter en liten syster! Instinkten säger även att små lila bröder behövs här, väldigt mycket, just nu. Oj och aj , de är verkligen grymt fina!
Fler mini systrar och bröder åt folket ;)! ❤❤❤
Så fina de är! ❤️
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Hade varit svårt att smälta mer än en av dina godingar i taget! Helt underbar unge, så otroligt fin!
Jättefina kattungar och vilka härliga varma färger❤️
😍
Ååååh 😻😻😻
Otroligt söta!
Tack ska ni ha!!!
Ja,chokladbarnen har fått sin pappas härliga färg ❤️ Hoppas det håller i sig!!
De är verkligen fina ❤️

De ser jättefina ut. Grattis till kullen!
Tusen tack ❤️
Jättefina Cilla:) tur att chokladen var en tjej , annars hade jag nappat den;)
Tack Melanie 😉
Vilka fina kattungar du har! Det var ett tag sen jag kikade in här och har dålig koll nuförtiden på vad som händer runt om i kattvärlden, men är glad att jag tog en lik idag. Både dina små ungar och deras storebror får mig att le inombords. Stort grattis till fina kullar. Måste säga att jag gillar mamma katt skarpt med, en riktig fining.
31
Tusen tack!!
❤️
/Elisa
Va fina!! Vilken fin färg dem har 😍
Jättefina ungar.
Åhhhh! 😍Vilka underbaringar!
Smelt! ❤️
Tack ❤️
😍
/Elisa
Looovley 😃
Tjatvarning, men åhhh! Så grymt söta och fina de är!!
Åhhhh…Saga! 😍 Fast de är helt ljuvliga allihop!
Men dom är ju universums sötaste!!!
Elsker alle sammen ❤️
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Åh så fina, och vilka fina färger de har.
Och lilla Saga är ju bara för söt 💋
De är otroligt vackra! 😍
/Elisa

Helledossingen❤️