Jabba
Hejhej!
Jag har fått lite skäll av min 8-åriga son,att jag aldrig lägger upp bilder av HANS katt 😉Så jag får väl plocka fram kameran och försöka knäppa lite bilder…men dom blir ju aldrig bra på helt svarta djur….
Fick iallafall plockat fram mobilen vid frukostbordet i morse,så det får bli en halvsuddig mobilbild att börja med 🙂
Så iallafall,här är Basses Jabba ( SE*Svarta änkans Blackfoot )
WOW! Vilken härlig katt! 😍
Hälsa Basse att han har en jättefin katt! 😍🙂
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Otroligt vacker! 😍
/Elisa
Basse tackar så väldigt mycket och blir ännu mera stolt över sin fina kille 🙂 (han brukar sitta här och läsa 🙂)
Vilken läcker katt! Bra initiativ Basse (lägg gärna upp fler bilder ;)!
det ska jag🙂
hälsningar basse!
Wow så fin!
Vilken läcker panter! Basse din lyckost!
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
ÅÅÅHHH vilken underbar kille!
Svarta orientaler är ju så vackra!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Jabba är en fin kille!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Snygging
tack jabba är en liten snygging🙂
hälsningar basse
Vilken fantastisk katt du har Basse! #14= svårt att låta någon så gosig sova ifred (blir sugen på att klappa bara av att se bilden ;)
Ja Jabba är en gosig katt ibland🐱
hälsningar basse
❤️ Så fin han er.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
tack så mycket 🐱
hälsningar basse🎧
Ah, det var snällt gjort! Hoppas du fick lite rabatt :-)
Ja lite fick jag en det var endå typ 500🐱😛
Vilken stilig kille!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#21 Ser ut som om Jabba gillar sitt nya klösträd! Vad schysst av dig att tänka på katterna, var ju en rätt stor summa att spara ihop till (även om du fick rabatt)!😸🎁
Han glömde nog att nämna att han hade ett litet presentkort också… 😉 Men nog fick han lägga några veckopengar 🙂
Basse älskar katterna,han ska också bli uppfödare när han blir stor, men han ska aldrig sälja några kattungar… 😃❤️
#26 Även om det inte är logiskt så gillar jag känslan/grundinställningen ;D! Själv skulle jag nog inte klara separationerna trots att jag är vuxen…
Basse, vilken snäll husse du är och din katt är en riktig snygging!
Tack så mycket🐱🙂
hälsningar Basse🎧
Åh,vad jag blev avundsjuk!En sånn svart panter ønsker jag med😍
Tack för era snälla kommentarer!!
Jag har blivit lite full i skratt senaste,när man ser att "man själv" har varit inne och kommenterat när man varit på jobb…. 😉 Kanske dags att fråga våra söta moderatorer hur gammal man måste vara för att få skapa ett eget konto här inne… Basse är hursomhelst stolt som en tupp över responsen på (enligt honom) världens snyggaste katt..🙂
Jabba hälsar också och sitter här och jag tror att han tänker att han är värdens snyggaste katt🐱 eller hund🐶 men jag tror att han är hälften katt/hund eller min bebis❤️🤗
hälsningar 🎧🏆🤦♂️🐱🐖 basse🐖🐖😜
Han är otroligt fin! ❤️😍😘 Och vilken snäll husse han har! 🙂
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#31 Wow, vilken mäktig bild! Han är verkligen läcker Basses katt/hund/bebis ;)

Jättesnygg!!! Så blank å vacker. ❤ #31 Kan väl inte finnas någon ålder. Om man går till andra iFokus så finns d ju bl.a. En som är bara är för barn… Och på marsvins sidan har min dotter varit med i många år… Klart han ska ha ett eget konto, tycker jag. :-)
Jag har fått ett eget konto nu,🙂jag ska gå och fota lite bilder på min🐱 Jabba.
Varmt välkommen hit som egen medlem Basse 😃Vår yngsta medlem hittills! 🥳
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Ja jag är yngst😂tack så jättemycket 😃
Verkligt fina katter! Är det den vackra tabbyn som är Guppi? Låter som om du har god hand med djur, är ju en stor ynnest att "bli utvald" av en katt! Med vänlig hälsning, Anette