Seychelloiskille - Till avel

S*Zeldtrix Sylvester - brunmaskad
Lånas ut till ett fåtal honor. Stamtavla och bilder finns på vår hemsida.
FeLV & FIV testas innan parning, detsamma gäller för besökande honkatt.
Åhhh….jag vill ju låna honom nästa gång. Du får helt enkelt spara honom ett tag till! 

# 3. He he. Vi får väl se hur länge vi står ut
. Snart kommer nog Rocky besöka Linköping om allt går som planerat. Så några månader till 

Snygging!
/Elisa
Stella sitter brevid och dreglar! Och jag med! 
Pussa honom från oss.

#5 Fin kille med härligt bestämd uppsyn!! Den blicken fungerar nog utmärkt, honor smälter säkert direkt 
Oj så lekker han er.. Nydelig blikk
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
SYS er så vakker 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Tack allihop!
# 8. Ja, han brukar övertala tjejerna, de få han har träffat
. Hans egna brudar här hemma har bankat honom både gul och blå, hihi.
# 7. Ja, du får väl skynda dig och försöka hinna! Han är fertil några månader till….

Superfin - både bilden och killen :)

Tack Celia!

På onsdag (25/7) ryker kulorna :).
Ge honom ngt extra gott innan! Han är en riktig snygging faktiskt! men det har jag tjatat om förut!

# 16. Ja, han får ju inte äta innan men efteråt när han piggnat till ska han få rått nötkött :). Ja, han är min lilla prins :).
Ok, efter då:). Han har ju blivit pappa till åtminstone en superfin kull så han har gjort ett bra jobb tycker jag! Klappa honom från mig:)!

# 18. Tackar :). Ja, han har några bebisar, är väldigt nöjd med denna kullen :). Han förtjänar att bli lekfarbror nu :). Ska klappa från dig!

Ojsan då…imorgon alltså.. chop-chop…synd på så rara ärtor
:-) Louise

# 20. Ja, lite synd är det allt. Han skulle ha parat en hona till men det blev inte så. Jag är nöjd :). Inte för många avkommor, inte för få :).
Så nu är det kört alltså…..
Blir inga Rocky-bebisar här hemma….snyft….

# 22. Ja, tyvärr, nu är de borta… Du skulle kommit ner för omparning när du hade chansen
.