SE*Simbelmynes H-kull
Sex stycken fantastiska små liv föddes 2022-07-09. Allt har gått som på räls. Ungarna är stora för sin ålder, äter, busar och använder toalådan som de ska. Tyra är en fantastisk mamma och låg hos dem konstant de första veckorna. Nu tycker hon att de börjar bli lite tråkiga, så hon släpar med sig dem lite överallt i huset. Förhoppningsvis lugnar hon ner sig när de blivit lite större och får fri tillgång till fler rum.
Här kommer lite fyraveckorsbilder på raringarna 🥰
SE*Simbelmynes
SE*Simbelmynes Heaven And Hell OSH h (chokladsköldpadda). Hona. Födelsevikt 110 gram.
Det är svårt att få skarpa bilder på denna tjejen, för hon ska bara springa till matte hela tiden. Jag ska iiiinte behålla någon men har svårt att förstå hur jag ska kunna låta denna tjejen flytta ut 💔
SE*Simbelmynes
SE*Simbelmynes Hallowed Be Thy Name OSH b 24 (chokladspotted). Hane. Födelsevikt 118 gram.
Kallas Findus här hemma och är husses favorit 🥰
SE*Simbelmynes
Åååhh, vilka fantastiskt söta kattungar!! Och härliga färgkombinationer!!!! Och hon på bild 4: Heaven and Hell så fantastiskt vacker!!! Wow!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
#4: vad underbar söt denna kisse är
#4: vad underbara kattungar och heaven an hell

😻😻😻😻😻😻
Stolt ägare till tre La permer
Tack för alla fina kommentarer 🥰 H&H är min absoluta favorit också och hade jag inte redan haft fullt hus så hade hon naturligtvis få stanna. Nu får hon förhoppningsvis glädja en annan uppfödare istället ❤️
SE*Simbelmynes
#11: Säljer du bara till uppfödare
#12: Nejdå, absolut inte. De flesta av mina kattungar säljs som sällskapskatter. Men målet är alltid att någon ur varje kull ska gå vidare i aveln för att föra generna vidare och bredda avelsbasen. När jag inte kan behålla själv vill jag då gärna att den eller de "bästa" ur kullen ska få komma till någon annan uppfödare 😊
SE*Simbelmynes
#13: ja okey då vet jag det. Mvh Berit.
#13: När är dom leveransklara. Mvh Berit.
#15: I mitten av oktober ungefär 😊
SE*Simbelmynes
#6: Finns denne söte gossen kvar? Var i landet bor ni?
#17: Nej, alla gossarna är tingade. Vi finns i västra Skåne 😊
SE*Simbelmynes
#2: Finns denna fining kvar?Pris?
Har precis varit tvungen att ta bort min O'Malley Ptersbald 12år.Han fick kraftig borelia. Denna ras är helt outstanding = )
Är ev intresserad av nr 3 också..Hör av dig//Häls Eva Andersson
#19: Nej, de har flyttat hemifrån.
Jag beklagar sorgen efter din katt. Hoppas du finner en ny vän snart ❤️
SE*Simbelmynes