Annons:
Etiketttillsalu
Läst 864 ggr
sirenvidhavet
6/6/20, 10:26 PM

En kompis till Balder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Vår fina fyraårige oriental Balder miste sin fantastiska kattfarbror och kompis Caesar nyligen. Balder saknar sin kompis och vi har börjat leta efter en ny vän till honom. 

I första hand letar vi efter en kattunge men vi kan även tänka oss en vuxen katt upp till 4 år. Då vill vi att den är en frisk och kastrerad hankatt. Vi är väldigt förtjusta i siameser och orientaler, som vi har haft sedan 2005, och ser gärna att det blir en likasinnad vän. Det är ett stort plus om katten är van vid barn. Vi hoppas även att den nya kompisen är snäll, utan dominanta drag.

Vår familj består av min man, dotter (14 år), son (8 år) och mig själv, och så Balder förstås. Vi bor i villa och hos oss är katterna innekatter.

Om ni har katten vi söker, hör av er!

Vänliga hälsningar

Christina

Annons:
Asynjas
6/7/20, 10:26 AM
#1

Hoppas ni hittar en kompis till er fina kille ❤️

=) /Helle

www.asynjas.se

SEQJOUZ
6/18/20, 7:08 AM
#2

Jag har inga kattungar nu, men kommer inom kort para min Balineshona Mimmi med Petja som finns med bilder här i gruppen. Det blir både Balines och Siames med eller utan vitfläck pch tabbys, Vi finns på FB SE* Qjou'z Cattery Vet att Rebecca Nordal SE* Utopia Nova väntar kull snart finns på FB , blir SIA och OSH, finns i Skåne och vi finns i Skövde. Lycka till att finna ny kompis ❤

sirenvidhavet
6/29/20, 11:48 AM
#3

SEQOUZ: Bra att veta. Jag har fått kontakt med en uppfödare i Skåne som har en kull klar för tingning om två veckor. Får se om vi har lycka där. 😊

sirenvidhavet
8/29/20, 9:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Balder har fått en kompis, Weasley , som nu har bott hos oss i två veckor. Balder var tveksam i början, men nu är han mycket lugnare och börjat inse fördelen med det rödvita knyttet. 😊

mostermimma
8/31/20, 11:07 AM
#5

Åh en lite röding som fått heta Weasly, det måste vara Harry Potter-tema på det? Väldigt gullig bild, och vad roligt för hela familjen att få en ny kompis 😍

Upp till toppen
Annons: