Annons:
Etikettomplacering
Läst 1556 ggr
Siames.tjej
2020-05-17 11:20

Omplacering

Hej! Jag undrar om det är någon som har två siameser som är i behov av omplacering, alt vet vart jag kan vända mig för att hitta siameser som behöver omplaceras?

Annons:
NatasjaHemby
2020-05-22 12:10
#1

Just nu är det stor efterfrågan på både kattungar och omplaceringar. Ett tips är att kontakta uppfödare i närheten av dig. Har de inte själva katter för omplacering så kanske de vet någon annan. Uppfödare har oftast ett stort kontaktnät och koll på andra uppfödare i närheten.

Facebook är bra för att hitta uppfödare och få kontakt, men sedan de skärpt sina annonseringsregler för djur så kan det vara svårt att veta vilka som faktiskt har individer till salu. Då och då läggs det ut annons om omplacering på Siameslinjens hemsida. Just nu finns där inget men håll utkik: https://siameslinjen.se/katter/omplacering/

Lycka till!

SE*Simbelmynes

Jossefina
2020-07-06 14:52
#2

Hej! Vart i landet bor du? Du är inte intresserad av deltidskattande. Jag är själv med mina älsklingar och skulle gärna dela omvårdnaden med någon för att kunna vara lite mer flexibel. Vi finns i Stockholm ✨

MatildaBäckland
2020-07-22 18:46
#3

Hejsan, är du fortfarande intresserad av omplaceringskatt så skicka gärna ett meddelande till mig :) har 2 som behöver ett kärleksfullt och livslångt hem Mvh Matilda

Upp till toppen
Annons: