Annons:
Etikett: kattprat
LĂ€st 641 ggr
SEQJOUZ
5/16/20, 6:46 AM

Julia đŸŒ·

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Sötaste, roliga Julia đŸ„€ tigger alltid, sover pĂ„ mattes axel under tĂ€cket, apporterar, snabb som en iller , leker med allt hon hittar, listan kan göras lĂ„ng đŸ„€ SpĂ€nnande planer finns framĂ„t vintern och Calle blir fertil igen đŸŒ· (SE* Qjou'z Nobless of Ehrenpreus SIA b03 Var)

Annons:
SEQJOUZ
5/16/20, 6:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

.

kara_murray
5/16/20, 9:32 AM
#2

đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Asynjas
5/17/20, 6:22 AM
#3

Kan tyvĂ€rr inte se bilder i inlĂ€gg pĂ„ min mobil, iPhone nĂ„gon som vet hur man gör? Men jag kan ge Julia ett hjĂ€rta 💓 vet att hon Ă€r superfin frĂ„n insta

=) /Helle

www.asynjas.se

Truffles
5/17/20, 7:29 AM
#4

HĂ„ller tummarna för att dina planer gĂ„r i lĂ„s. 🙂 #3 Prova att gĂ„ lĂ€ngst ner pĂ„ sidan och tryck pĂ„ "Visa sajten i full vrrsion", dĂ„ tror jag du kan se bilderna. 🙂

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

SEQJOUZ
5/18/20, 9:18 PM
#5

Tack alla ❀ #4 ja man vet aldrig hur det gĂ„r, men mödernet gerationer bak har fött fint, haft mycket mjölk och tagit fint jand om ungarna, sĂ„ bara hoppas det gĂ„r bra đŸŒ·

SEQJOUZ
5/21/20, 9:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

.

Annons:
Truffles
5/22/20, 9:20 AM
#7

BehÄller du bÄde Julia och Mimmi?

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

SEQJOUZ
5/22/20, 8:30 PM
#8

Ja, det blir sĂ„, de har olika linjer. Mimmi har alla katter jag haft i avel i sig och Julia har frĂ„n Yoda och nya linjer för mig. Mimmi hoppas jag hinner med en kull med Petja innan han flyttar 😊

skimmer
6/27/20, 7:22 AM
#9

sÄ himla fin

SEQJOUZ
6/28/20, 6:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#10

Tack ⚘ Julia vĂ€xer och utvecklas fint, blir 8 mĂ„nader 8 juli 🍓

Upp till toppen
Annons:
Â