Annons:
Etikettavelshane
Läst 830 ggr
MariaGusselby
2019-04-27 11:37

Avelshane sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Avelshane sökes till min svarta orientalhona. Söker en hane med bra ögonfärg och temperament. Det är hennes första kull så det är önskvärt med en van hane. Vi bor en bit norr om Örebro. Hon är kemiskt kastrerad, men visar tecken på att det håller på att gå ur (jag fick äran att bli kissad på igår när vi satt på den innätade altanen 😁) Jag tar de prover som hankattägaren vill. Önskar att han är testad för TF och Giardia. Mvh Maria Lund-Hansen SE*CrazyLazyCat's

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

Annons:
MariaGusselby
2019-04-27 12:48
#1

S*Courelle's Xibrana Crianza heter hon om man vill kolla stamtavlan 😊

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

NatasjaHemby
2019-04-29 12:16
#2

Jag skickar ett PM till dig med några olika tips 🙂

SE*Simbelmynes

SEQJOUZ
2019-05-05 21:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Jag har en Siameshane som jag kan tänka mig att låna ut i höst om det känns bra och hona och hane passar varandra , men vill få en kull själv först och vågar inte ta in katter utifrån när jag har dräktig hona eller smått hemma 😊 FI* Noxx Super Trouper SIA C21 PRA N/N Du finner honom på FindUs/SVERAK Vi finns i Skövde

MariaGusselby
2019-05-08 04:57
#4

Å vad fin han är 😻😻😻 Vi kan väl hålla kontakten? Hälsningar Maria

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

SEQJOUZ
2019-05-11 14:08
#5

Det finns massor av bilder och videos på Calle och hans avkommor i vår FB grupp SE* Qjou'z, kika in där. Calle är Variant (Långhårsbärare) men det har inte synts på avkommorna 😊 Du kan oxå kika in på www.figgelina64.bloggagratis.se

Upp till toppen
Annons: