Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1382 ggr
annna78
2019-01-28 18:14

Söker "den rätte" ;-)

Hej alla kattvänner😻 Finns det någon vitfläcksunge i choklad, brun eller kanel till salu? (siames eller balines) eller på OSH/OLH funkar även svart-vit. Tabbymaskade balineser i choklad eller brun funkar också. Kan också tänka mig att köpa en vuxen katt, gärna vitfläck i de färger jag nämnde eller en tabbymaskad balines i choklad eller brun, alternativt en helmaskad choklad (även siames). Sen i slutet är det naturligtvis "look" och magkänsla som avgör 😻. Bomba mig med förslag och bilder 😊. Bor med min sambo och 2 1/2-årige son i ett radhus i Örebro. Har en äldre burma och en 5-årgig balineshane, samt snart en brittisk korthårskattunge. Min balines är stor och barnslig, gillar att brottas och bli omhändertagen av de andra katterna. Kontakta mig på det sätt som du föredrar! Mvh Anna annna78.as@gmail.com 0704-946171

Annons:
SEQJOUZ
2019-01-28 21:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Kag planerar kull med Siame/Balineskattungar i vår kan bli färgerna cream, lila, choklad och blått beroende av mammans dilutionsfärger, alla honor blir paddor. Mamma Unna är Balines/vitfläck och cream och pappa Calle Siames lilatabby. Katteriet heter SE* Qjou'z Vi har en FB grupp SE* Qjou'z Cattery Blogg www.figgelina64.bloggagratis.se I sommar planerar jag kull med min Balineshona Chicha hon är choklad/vitfläck i den kullen blir d endadt Siameskattungar bruna/choklad möjligen kan det bli kanel

annna78
2019-01-28 21:48
#2

Ok, tack för info. När ungefär är det tänkt att första kullen ska födas? Ska hålla utkik, om inget annat dyker upp… Chica har jag sett. Verkligen JÄTTEFIN!!!

NatasjaHemby
2019-01-28 22:04
#3

Jag har en vitfläckskull just nu (endast orientaler). Kan det eventuellt vara intressant med röd-vitt eller creme-vitt?

Ska hålla utkik efter andra vitfläckskullar också. Det känns som att det var länge sedan jag såg ungar i just choklad/kanel med vitt men det kanske bara är minnet som sviker 🤪

SE*Simbelmynes

annna78
2019-01-29 05:54
#4

Tack Natasja, men jag har sett dina. Min balines är röd eller creme (var lite osäkerhet på vilket när jag köpte honom och britten som kommer är också röd, därför vill jag inte ha det igen 😊. Jo siameser har jag nyligen sett i choklad eller brun vitfläck, men alla verkar vara bokade… ☹️

NatasjaHemby
2019-01-29 10:28
#5

Jag förstår dig precis. Man har ju ett begränsat antal katter i livet och då har nog de flesta av oss några färger som man gärna vill ha med i paletten ❤️

Det är sant, siameser med de färgerna har jag också sett en del sista tiden. Är bara helt insnöad på orientaler så jag tänkte på choklad/kanel-orientaler. Men jag håller utkik!

SE*Simbelmynes

annna78
2019-01-29 11:18
#6

Tack :-). Ja, precis. Man kan ju inte ha hur många katter som helst, vilket gör att man blir lite kräsen, då det finns såååå många fina 😊, plus att jag någon gång i livet också vill ha en ocicat 😊

Annons:
NatasjaHemby
2019-01-30 09:47
#7

Har du haft kontakt med Djupbäcken's? Jessica har två vitfläckshonor och en röd hane. Tack vare pappan blir ju alla honor paddor men hanarna bör kunna bli svart/brunt och ev choklad. Tror det kan bli både lång- och korthår.

SE*Simbelmynes

annna78
2019-01-30 11:18
#8

Tack, har kollat hemsida och Facebook men kan inte se någon till salu, men kontaktar fall i fall. Sen ev har jag fastnat för en blå vitfläck hos SE*Senshi's.. Inväntar mer bilder… 😊

NatasjaHemby
2019-01-30 11:29
#9

Nej, hon har inga ungar nu men jag tror att hon planerar efter båda honorna.

SE*Simbelmynes

SEQJOUZ
2019-01-31 10:44
#10

Jag hoppas det kommer smått i april/ maj och Chichas Juli/august 😊

annna78
2019-01-31 15:53
#11

Tack för alla tips! Jag har nu fallit för en liten blå vitfläcksprins hos SE*Senshi's som är systerson till min balines😻. Ska åka och titta på honom nästa helg 😊

Upp till toppen
Annons: