Allmänt kattprat

Snabbt ut sen in 🤣

2018-12-23 10:39 #0 av: SEQJOUZ

Nu är det inte poppis att vara ute i kattgården, det blir lika snabbt ut som in 😄 Tuffast är Chicha som inte skyr lite snö och kallt vått om tassarna, miina äldre tanter bara tittar på mig, de har inte en tanke på att frysa 😄

Anmäl
2018-12-23 11:28 #1 av: NatasjaHemby

Hahaha, precis sådär är mina orientaler fast då på min inglasade balkong där det är både torrt och relativt varmt Galen Min huskatthane kan sitta där ute i timmar även mitt i vintern. Orientalerna däremot rusar ut, skakar/sprätter som galningar med baktassarna, sniffar lite i kattlådan som står där ute och sedan rusar de in igen Gapskrattar

SE*Simbelmynes

Anmäl
2018-12-23 17:52 #2 av: SEQJOUZ

Haha, ja de är riktigt hariga o frusna 😄
Mina två kadtrathonor går fram till dörren men vänder snabbt o skyndar in i huset, de tre andra går ut men vill snart in igen, Chicha är tuffadt hon gillar snön och är ute ngr minutet längre än de andra 😍 men jag förstår dem, usch är livrädd att nån skulle lyckas komma ut i vinter, de har inte mycket att värma sig med 😔

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.