Allmänt kattprat

Unna 💖

2018-11-24 07:17 #0 av: SEQJOUZ

Det är spännande med en ny katt som flyttar in och speciellt in i en kattgrupp som har en stabil hierarki sen länge 😄 Chicha är den som bestämmer, Cissie följer mängden, men är polisen hemma och Calle bara är, men funkar som en stabilisator med sitt lugn och konflikthanterar snyggt melkan damerna 😊 Chicha och Arizona äger mig, Chicha äger både mig och min säng och Arizona är en sneaker som smyger upp i mitt knä och säng, envis som synden 😍

In i detta kom Unna, ja jisses vad det är roligt att följa och se hur alkt stälkdes på ända och hur de alla gruperat om och satt Unna på plats, men på ett mycket tydligt fint och bra sätt. Man sopar inte till matronan Chicha med tassen när något inte passar och tar inte hennes plats hos matte, Calle var först att ta hand om Unna och genom lek och sova ihop, Arizona och Cissie sover och leker nu oxå med henne, Chicha sträcker sig till att dela maten och äta tillsammans, inte dåligt det 😄 Det är skönt med en kattgrupp, vuxna trygga individer som inte rubbas så lätt 💜 Unna är nu den lilla "skitungen" hemma som tillåts mycket men har lärt sig var gränsen går och husets regler 💜

Hur fungerar era introduktioner med nya katter i gruppen?

Anmäl
2018-11-24 07:19 #1 av: SEQJOUZ

.

Anmäl
2018-11-24 12:45 #2 av: SEQJOUZ

Så här fint börjar vitfläcken framträda 💗

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.