Annons:
Etikett: kattprat
LĂ€st 657 ggr
SEQJOUZ
2018-11-24 07:17

Unna 💖

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Det Ă€r spĂ€nnande med en ny katt som flyttar in och speciellt in i en kattgrupp som har en stabil hierarki sen lĂ€nge 😄 Chicha Ă€r den som bestĂ€mmer, Cissie följer mĂ€ngden, men Ă€r polisen hemma och Calle bara Ă€r, men funkar som en stabilisator med sitt lugn och konflikthanterar snyggt melkan damerna 😊 Chicha och Arizona Ă€ger mig, Chicha Ă€ger bĂ„de mig och min sĂ€ng och Arizona Ă€r en sneaker som smyger upp i mitt knĂ€ och sĂ€ng, envis som synden 😍 In i detta kom Unna, ja jisses vad det Ă€r roligt att följa och se hur alkt stĂ€lkdes pĂ„ Ă€nda och hur de alla gruperat om och satt Unna pĂ„ plats, men pĂ„ ett mycket tydligt fint och bra sĂ€tt. Man sopar inte till matronan Chicha med tassen nĂ€r nĂ„got inte passar och tar inte hennes plats hos matte, Calle var först att ta hand om Unna och genom lek och sova ihop, Arizona och Cissie sover och leker nu oxĂ„ med henne, Chicha strĂ€cker sig till att dela maten och Ă€ta tillsammans, inte dĂ„ligt det 😄 Det Ă€r skönt med en kattgrupp, vuxna trygga individer som inte rubbas sĂ„ lĂ€tt 💜 Unna Ă€r nu den lilla "skitungen" hemma som tillĂ„ts mycket men har lĂ€rt sig var grĂ€nsen gĂ„r och husets regler 💜 Hur fungerar era introduktioner med nya katter i gruppen?

Annons:
SEQJOUZ
2018-11-24 07:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

.

SEQJOUZ
2018-11-24 12:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#2

SĂ„ hĂ€r fint börjar vitflĂ€cken framtrĂ€da 💗

Upp till toppen
Annons:
Â