Annons:
Etikettomplacering
Läst 3738 ggr
rutigduk
2018-10-08 18:18

Omplacering vitfläcksbalines & balines

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7

Omplacering
Oliver är en balines och Lillen är en vitfläcksbalines, de är innekatter och måste fortsätta att få vara det i det nya hemmet. Båda killarna kommer från samma uppfödare (SE*Torparkattens), är kastrerade, har varsin stamtavla och är födda i januari respektive september 2014. De har bott hos oss sedan de var 13 veckor gamla.

Oliver är nyfiken och tycker oftast att det är spännande med nya människor. Han har en förkärlek för att bli omkringburen med framtassarna över axeln. Han ligger helst bredvid i soffan eller i ett klätterträd med bra utsikt. Lillen kan vara lite blyg inför nya människor ibland men det släpper väldigt fort och är sedan den som älskar att få uppmärksamhet, ligga på bröstet, bli klappad och få gosa. De är vana att få klorna klippta med några veckors mellanrum.

De här goa killarna söker ett kärleksfullt hem utan små barn där de får ha höga klätterträd (de älskar sina klätterträd och för deras trygghet får de gärna följa med till nya hemmet), mycket sällskap och lek.

Om dessa underbara katter skulle passa dig får du gärna skriva ett meddelande till mig och berätta om dig själv samt vad du kan erbjuda killarna för hem och vardag. Önskvärt är att du har erfarenhet av siameser/kategori 4-gruppen.

Annons:
rutigduk
2018-10-11 15:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Killarna bor idag i Uppsala i ett kedjehus med mig och min sambo, missade att få med det i inlägget ovan 🙂

andreatherese
2019-02-13 20:35
#2

Hej! Söker katterna fortfarande nytt hem? Jag med familj bor i Uppsala och är mycket intresserade! Med vänlig hälsning, Andrea Sjölund

Upp till toppen
Annons: