Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2511 ggr
AlexLich
9/30/18, 1:47 PM

Söker oriental/siameshane

Jag och sambon söker en likasinnad kattkompis till vår orientalhane, då vår andra katt inte riktigt uppskattar hans bus- och gosbehov. Kravet är att det ska vara en hane och ej ännu könsmogen samt att avståndet inte är allt för långt från Örebro där vi bor. Någon som har till salu eller vet någon som har? Alternativt har kull på gång? Skicka i så fall gärna pm eller mail till alexandra.lich@hotmail.com så kan vi pratas vid mer.

Annons:
NatasjaHemby
10/1/18, 11:02 AM
#1

Spelar det någon roll ifall det är kort- eller långhår? Annars har SE*Kissetantens i Tumba en jättefin kull med orientaliska långhår nu. Vet ej om alla är tingade.

Timille i Haninge har  också ungar just nu, men vet ej där heller ifall alla är tingade. Kontaktinformation finns HÄR. Ungarna i annonserna har nog redan flyttat ut men hon har en kull som är född senare också. 

I Örebro har du Topparrot's. Har tyvärr ingen aning hur deras kattungeplaner ser ut men de lär vara geografiskt närmast dig i alla fall.

Lycka till 🌺

SE*Simbelmynes

AlexLich
10/1/18, 3:33 PM
#2

Tack för svar! Ja endast korthår är av intresse. Har varit i kontakt med Timille men alla är tyvärr redan tingade. Hittar man den rätta så spelar ju avstånd egentligen ingen roll, men det hade underlättat om det i alla fall var i mellansverige. Letar vidare!

NatasjaHemby
10/2/18, 5:54 PM
#3

Kanske Golden Siamz  i Göteborg har någon unge kvar till salu. De har 14 ungar just nu!

Emaho har en nyfödd kull med vitfläckiga orientaler i Oskarshamn. Finns att se på Facebook, vet ej om det finns någon hemsida. 

Odd I's i Göteborg har Peterbald-ungar. Några av dem har vanlig päls och ser precis ut som orientaliska korthår. De andra har lite mindre päls men inte helnakna. 

Kan säkert skaka fram några fler tips om jag får fundera lite mer. Har annars bäst koll på ungar i Skåne och Danmark tyvärr.

SE*Simbelmynes

Emaho
10/17/18, 11:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

Hej! Jag har hanar kvar i min kull dom är 3 veckor till helgen! Har kompisar som har en bitter som bor i Örebro så transport kan jag lösa åt dig😉 Du kan se mera på FB Emaho Pudlar Emaho katter Där ser du mamma och pappan till kullen.

Siames247
11/2/18, 2:05 AM
#5

Jag har en brunmaskad Siames hane, leveransklar i December. Vid intresse, kontakta mig. www.sannlyckes.se

Lejonhjarta
11/3/18, 5:49 AM
#6

Vi på Lejonhjärtas katteri har två fullpälsade peterbaldkillar kvar. Bägge är chokladtabbymaskade. Leveransklara. Vacc 2 ggr, chippade och besiktigade vid leverans.  Vi bor utanför Borås.

Annons:
SEQJOUZ
11/4/18, 12:01 PM
#7

Hej Jag planerar kull våren 2019 och ytterligare kull under 2019, det blir siames och balineser. Vi finns på FB SE* Qjou'z Cattery och www.figgelina64.bloggagratis.se

Upp till toppen
Annons: