Kattungar till salu/sökes

Rödmaskad siames sökes till våren

2018-09-12 15:39 #0 av: skimmer

Hej! nu har jag bestämt mig! Jag bor i Bromma Stockholm och söker en go siames kattunge till våren.RÖDMASKAD!

Jag bor med en hund, en exotic och en perser katt i en lägenhet med balkong. Vi söker en ny familjemedlem.

Är inte klar på kön än.

Jag söker en hund och kattvan kattunge, gosig o kelig, trygg och trevlig. 

Jag kan tänka mig att köra en bit om du inte bor i Stockholm.

Lena

Anmäl
2018-09-12 16:59 #1 av: kalindas

https://siames.ifokus.se/discussions/5b9801c5ce12c47449001c10-siames-kattunge?discussions-1

Anmäl
2018-09-12 21:52 #2 av: NatasjaHemby

Det kan nog vara lite svårt att säga redan nu om man kommer att ha kattungar av en speciell färg till våren, men en uppfödare som har mycket rödmaskat (och riktigt fina katter!) är Yzing's. Kontaktuppgifter finns i listan HÄR.

Leta annars efter uppfödare som har honor som är antingen sköldpaddsfärgade eller röda/creme, för det är de som kan få röda avkommor. Fler uppfödare går att hitta exempelvis HÄR eller HÄR.

Lycka till Blomma

SE*Simbelmynes

Anmäl
2018-09-12 22:28 #3 av: skimmer

Jag vet det är svårt att veta men vill lägga ut lite intresse redan nu medans jag kollar runt. Kan även tänka mej en choklad oriental.Tack för bra länkar!

Anmäl
2018-09-13 17:46 #4 av: Lilla Alviks katteri

Vi kommer i vinter antagligen få chokladorientaler och chokladsiameser och vi kan även få rött då vår ena siameshona är padda med rött och choklad Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.