Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1886 ggr
skimmer
9/12/18, 3:39 PM

Rödmaskad siames sökes till våren

Hej! nu har jag bestämt mig! Jag bor i Bromma Stockholm och söker en go siames kattunge till våren.RÖDMASKAD!

Jag bor med en hund, en exotic och en perser katt i en lägenhet med balkong. Vi söker en ny familjemedlem.

Är inte klar på kön än.

Jag söker en hund och kattvan kattunge, gosig o kelig, trygg och trevlig. 

Jag kan tänka mig att köra en bit om du inte bor i Stockholm.

Lena

Annons:
NatasjaHemby
9/12/18, 9:52 PM
#2

Det kan nog vara lite svårt att säga redan nu om man kommer att ha kattungar av en speciell färg till våren, men en uppfödare som har mycket rödmaskat (och riktigt fina katter!) är Yzing's. Kontaktuppgifter finns i listan HÄR.

Leta annars efter uppfödare som har honor som är antingen sköldpaddsfärgade eller röda/creme, för det är de som kan få röda avkommor. Fler uppfödare går att hitta exempelvis HÄR eller HÄR.

Lycka till 🌺

SE*Simbelmynes

skimmer
9/12/18, 10:28 PM
#3

Jag vet det är svårt att veta men vill lägga ut lite intresse redan nu medans jag kollar runt. Kan även tänka mej en choklad oriental.Tack för bra länkar!

Lilla Alviks katteri
9/13/18, 5:46 PM
#4

Vi kommer i vinter antagligen få chokladorientaler och chokladsiameser och vi kan även få rött då vår ena siameshona är padda med rött och choklad 🙂

SE* Lilla Alviks

Lejdet
10/3/18, 1:00 PM
#5

Jag har en blåtabbysköldpaddshona som är dräktig och KAN ge rödmaskade hanar men det är naturligtvis långt ifrån säkert.

SEQJOUZ
11/4/18, 12:11 PM
#6

Jag kommer få röda/creamkattungar till våren, men Siamesen är en aktiv, ras som behöver sällskap med en likasinnad, excotic och perser hur är de i sättet, gillar de att ligga sked, är aktiva påhittiga och gillar att vara annan latt nära och att interagera? I vilken ålder är dina katter? Latter är lite kluriga med andra djurraser, det är individen hund den lär känna så barje hund blir ny för de, men lugn o trygg och likadant med hunden så går det bra 😊 Vad för hund har du?

Annons:
skimmer
11/11/18, 5:38 PM
#7

Hej Seqjouz! ja jag vet siames är en aktivare ras än vanliga perser men min lilja(i min profilbild) är en buse som alldeles säkert kommer få roligt md en siames.Jag har tidigare haft maine coon men han somnade in 2016.Min katter är sju och 10 år.

'Min hund är en schapendoes 12 år o jättevan med katter, hon har uppfostrat dessa två sen de vr små. DE tror hon är deras mamma:)

Det jag söker är en pojke, rödmaskad eller chokladbrun oriental.

Var bor du?

SEQJOUZ
11/11/18, 8:25 PM
#8

Jag bor i skövde, har nyligen lagt ut bilder på Unna och Calke. Jag är dock mycket tveksam till att en så ung katt och aktiv ras lever samman med lite äldre och mer lugna rader/katter och ser helst att det finbs en likasinnad kamrat och mer jämnårig, det brukar bli bäst och de mår bäst av det 💖 Men fundera lite du 💖

Upp till toppen
Annons: