Annons:
Etikettomplacering
Läst 2180 ggr
Jossefina
2018-09-10 17:53

Extrahem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

Världens bästa kattkompisar: Simon (osh 5 år) och Indra (balines 3 år). Vi bor på Kungsholmen / Marieberg i Stockholm. Älskar dom och vill vara med dem jämt men med ensam vårdnad kan jag ibland känna mig lite låst.

Jag kommer ursprungligen från Göteborg och har min familj där. Simon bodde med mig innan flytt och när vi var kvar i Göteborg kunde han vara hos mina föräldrar, där han var van att vistas, om jag tex åkte bort.  Jag funderar nu på att hitta motsvarande hem för katterna. Någonstans där de är välkomna, dit de kan återkomma och känna sig trygga. Som ett extra hem/delfodervärd.

De är fina med varandra och jag pratar mycket med dem båda två. Simon som är äldst pysslar om Indra och de sover oftast tillsammans i en liten hög. Simon gillar att apportera. Indra föredrar att jaga en knut på ett snöre :) De går på låda, äter med aptit och älskar att kela/ligga i knät. De är inte vana med barn eller andra djur och gillar nog när det är ganska så lugnt. 

Är nyfiken - finns någon som önskar kattsällskap men mer ibland än helatiden??
Kontakta mig gärna! Hälsar / Åsa

Annons:
NatasjaHemby
2018-11-15 19:30
#1

Hur har det gått, har du funnit någon kattvakt till dina älsklingar?

SE*Simbelmynes

Jossefina
2019-02-05 15:11
#2

#1Hej Natasja! Nej inte på det viset. Lyckades komma ifrån en vecka i februari efter att ha pusslat och fixat med 3 vänner som på olika sätt kunde komma och mata och se till mina hjärtan. Alltid en liten stress att få ihop det :)

NatasjaHemby
2019-02-05 17:54
#3

Då är annonsen fortfarande aktuell med andra ord? Jag ska hålla utkik!

Skönt att du fick komma iväg ändå. Hur mycket man än älskar sina pälsbarn så är det lite jobbigt att känna sig helt bunden till hemmet.

SE*Simbelmynes

Jossefina
2019-02-05 21:05
#4

#3 ja, va gulligt av dig! Det är verkligen så, och jobbigt om man inte är 100%trygg med att de trivs :)

Jossefina
2019-02-05 21:06
#5

Pälsbarn 😍

Jossefina
2019-02-05 21:06
#6

Pälsbarn 😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: