Annons:
Etikettomplacering
Läst 3263 ggr
Rebeccajenny
2018-08-29 12:45

Omplacering/byte av en orientalisk korthår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har två orientaliska kattbröder som är 4 år gamla. Det är med sorgen i hjärtat som jag skriver detta att vi måste tyvärr separera dessa två då dem inte är sams. En av bröderna måste vi göra oss av med då han inte alls trivs hemma hos oss längre. Han är kastrerad, Chippad, vaccinerad. Han är en rejäl katt med stor aptit och älskar att busa och gosa samt vara ute mycket i naturen där han får springa fritt. Jag vill gärna få en lugn siames/ oriental kompis till vår andra katt vi kommer behålla då denne katt är väldigt lugn och försiktig av sig behöver vi någon liknande.

Annons:
Pauline84
2018-10-04 07:43
#1

Finns han kvar? Väldigt intresserad i så fall. Hör av dig.

Pauline84
2018-10-04 07:44
#2
chimaio
2018-11-06 15:28
#3

Har du hittat ett nytt hem åt kissen ännu?

Vi är ett par som har stor erfarenhet av siameser och orientaler (jag är uppvuxen med siames- och orientaluppfödning). I maj förlorade vi vår kära oriental i njursjukdom, och han är något obeskrivligt saknad både av oss och av vår snälla och ranglåga Loki (huskatt, 5 år) som nu känner sig ensam och saknar kattsällskap något oerhört. Hans favoritsyssla är att ligga i en katthög och spinna, så han passar bra ihop med en oriental. :) Vi bor på landet och åtminstone någon av oss är alltid hemma.

Tyvärr har vi som du förstår inte någon katt att byta med, men hör av dig om vi ändå är av intresse så berättar vi gärna mer!

Finns på chimaio@protonmail.com

Mvh
Lovisa

Upp till toppen
Annons: