Annons:
Etikettomplacering
Läst 2379 ggr
EmiliaM
4/18/18, 5:15 PM

Omplacering sökes

Hej! Mitt namn är Emilia, 30 år och bor i Landskrona, Skåne. Min orientalhane har precis gått bort och kvar finns en mycket ledsen orientalhane (och ägare..) på 9,5 år. Jag arbetar endast 14 dagar i månaden nattid och spenderar verkligen all resterande tid med mina bebisar.. har 10 års erfarenhet av rasen och alltid haft de enbart som sällskap. Min orientalhane är en mycket snäll kille som gillar att mysa på varma platser, ligga under täcket och sitta på mina axlar. Han är väldigt social och jag känner honom så pass bra att jag vet att jag inte skulle ge honom ett lyckligt liv som ensamkatt. Om du funderar på omplacering och detta låter intressant så hör gärna av dig så berättar jag mer om mig själv. Med vänlig hälsning Emilia

Annons:
NatasjaHemby
4/18/18, 5:59 PM
#1

Beklagar sorgen efter din katt 😕 Det finns några annonser här på forumet om du tittar under fliken "Omplaceringar". Har även ett annat tips som jag skickar i PM till dig.

SE*Simbelmynes

MonicaLagerquist
4/19/18, 2:16 PM
#2

Beklagar sorgen.

Hoppas att du hittar en ny kattkompis till dig och din katt.

Stolt ägare till fem La permer

EmiliaM
5/12/18, 9:47 AM
#3

Söker inte längre omplacering! Tack vare #1 lyckades jag hitta Karma från , SE*Utopia Nova ❤️ Tack alla som engagerat sig och stort lycka till att hitta bästa hemmet, ni som vill omplacera🙏

MonicaLagerquist
5/12/18, 10:06 AM
#4

Grattis

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: