Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Omplacering

Fin siames och oriental söker nytt hem

2018-04-08 11:14 #0 av: rebeccafamborn_@hotmail.com

Pga separation då jag nu måste bo i andrahand har jag tyvärr inte möjligheten att ha kvar mina älskade katter..

Kort beskrivning;

Siamesen Glenn som är en blåtabby kille som föddes i oktober 2016. Världens mysigaste och vänligaste katt som älskar närhet och gos. I början är han lite blyg och vill gärna ta kontakt själv i lugnt tempo, men när han väl öppnar sig finns det ingen som har ett lika stort hjärta.  Trygghet, kärlek och mat är det som är viktigast för Glenn.

Orientalen Bowie som är en chokladfärgad goding som föddes i september 2016 och han är vacker som få. Han är nyfiken, framåt och VÄLDIGT social. Bowie är en riktig tuffing som gärna hälsar på alla direkt i dörren och vill vara med när det händer något. Han älskar att mysa och kurrar så man rör honom och vill alltid vara i centrum.

Jag letar efter någon som har erfarenhet av raserna och vet att dessa katter kräver mycket stimulans och sällskap. De får endast hållas som innekatter och bör inte lämnas ensamma hemma längre än en arbetsdag. 

Det viktigaste för mig är att de kommer till ett bra hem där de kan få stanna livet ut.  Massor av fler bilder kan skickas vid seriösa svar.

Vid seriöst intresse kan ni nå mig på;

rebeccafamborn_@hotmail.com 

eller ring 0763224242

Med vänliga hälsningar

Rebecca

Anmäl
2018-04-08 11:46 #1 av: Aleya

Kanske skulle vara bra om du skrev om dom är kastrerade och var dom finns. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2018-04-08 14:27 #2 av: rebeccafamborn_@hotmail.com

Bägge är kastrerade och de finns i sthlm :) Som sagt mer info vid intresse!

Anmäl
2018-04-09 07:01 #3 av: Truffles

Uttrycket känns så bekant, en gissning på att XTC finns i blåtabbyhanen?

Önskar dig och katterna lycka till i att hitta ett nytt bra hem.

Anmäl
2018-04-10 12:32 #4 av: NatasjaHemby

#3 Tänkte direkt på dina katter när jag såg siamesen. Trodde att det var en från dig först.

#0 Har du tagit kontakt med katternas uppfödare? Som uppfödare har man ofta ett stort kontaktnät av kattmänniskor och kan hjälpa till att finna ett passande hem med vana av rasen. Hoppas att allt löser sig till det bästa Blomma

SE*Simbelmynes

Anmäl
2018-04-11 21:22 #5 av: Truffles

#4 Det tar jag som en komplimang. <3 Den är inte från mig, men skulle gissa att den är efter Casa el Gatos Elliot som har samma pappa som min blåtabbykull.

Kan annars bara hålla med i ditt råd - som uppfödare skulle jag gärna få möjligheten att hjälpa till med omplacering om behov av det skulle uppstå.

Anmäl
2018-04-22 06:12 #6 av: Lejonhjarta

#3 Vad menar du med XTC? Glad

Anmäl
2018-04-22 10:34 #7 av: NatasjaHemby

#6 Sweet Cats XTC är namnet på en hane Glad

SE*Simbelmynes

Anmäl
2018-04-23 03:03 #8 av: Lejonhjarta

#7 Aha! Trodde det var någon ny ems-kod som ja missat! 😂😂😂

Anmäl
2018-04-27 16:48 #9 av: rebeccafamborn_@hotmail.com

Skulle vilja att man låste tråden, annonsen är ej längre aktuell. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.