Annons:
Etikettstandard
Läst 1737 ggr
NatasjaHemby
2/3/18, 10:53 AM

Färgkluring

Liten specialkluring med tema färger och EMS-koder.

SE*Simbelmynes

Annons:
OberonsMatte
2/3/18, 11:11 AM
#1

Alla rätt, men chansade på ems-koden för tickad genom uteslutningsmetoden.

Sajtvärd Katter iFokus

kalindas
2/3/18, 1:17 PM
#2

Alla rätt! 😃
Var lite osäker på din padda pga att hon har så mycket vitt. Men fläckarna på ryggen avgjorde. 🙂

/Elisa

NatasjaHemby
2/4/18, 9:22 AM
#3

#1 Ja, det är ju relativt få raser som har tickat så jag misstänkte att den kunde vara lite klurig för er med andra raser 🤔

#2 Tvekade faktiskt lite på att lägga upp en fråga om vitfläcksgrad med bara en bild. Man vill ju helst se katten från alla håll för att kunna bedöma.  Får kanske klippa ihop två bilder till en ifall jag lägger upp liknande frågor framöver 😃

SE*Simbelmynes

Asynjas
2/4/18, 10:25 AM
#4

Kan man endast se kluringarna via dator? Jag kan aldrig se dem. Jag kan inte se de bilder som är med i en trådöppning. Beror det på ifocus eller på min iPhone?

=) /Helle

www.asynjas.se

NatasjaHemby
2/4/18, 7:08 PM
#5

#4 Jag vet faktiskt inte om kluringarna bara fungerar på datorn. Klarar själv inte att surfa på mobilen så jag har aldrig testat iFokus mobilversion. Ska se om det går att hitta info om det någonstans.

Angående bilderna så är det bildspel som inte går att se i mobilen och det är många som använder sig av bildspelsfunktionen. Jag försöker att alltid lägga bilderna i vars ett inlägg om jag vill visa flera bilder på en gång, eftersom jag vet att inte alla kan se dem annars.

SE*Simbelmynes

Truffles
2/5/18, 6:39 AM
#6

Ser inte heller direkt när jag startar upp på mobilen men så fort jag väljer fullversion kommer allt fram korrekt. Roliga test. Den tickade var tydligen svårast. 😊

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

Annons:
burmamys
2/6/18, 4:46 PM
#7

Alla rätt, till min förvåning, för jag var riktigt osäker på den tickade orientalen. Rolig klurig! 😊

MonicaLagerquist
2/6/18, 6:15 PM
#8

6 av 6

Har ju ett gång tickade katter så den frågan var ju plättlätt.

Stolt ägare till fem La permer

NatasjaHemby
2/6/18, 8:08 PM
#9

Tittar man på resultatstatistiken så verkar denna kluringen ha varit bra mycket klurigare än de tidigare jag lagt upp. 

Fnissar lite för mig själv åt att några gått i fällan på fråga ett. "Sälmaskad" blev en slags direktöversättning på engelskans seal point, så för den som läser mycket på engelskspråkiga sidor var det kanske lite lurigt 😃

SE*Simbelmynes

Vixxen
2/6/18, 10:54 PM
#10

6/6   Rolig Kluring!

Upp till toppen
Annons: