Annons:
Etikettomplacering
Läst 2468 ggr
m_zenkert@live.se
1/23/18, 1:54 PM

Söker kattkompis

Då våran Balinesehona gått bort hastigt så behöver jag en ny kompis till min hane Venus. Han är väldigt aktiv och lekfull och det vore roligt om han kunde få en likasinnad kompis. Venus är en 7årig  innekatt.  Familjen består av två vuxna och två skolbarn och Venus förstås.  Vi  bor i ett stort hus på landet .  Vill helst ha en hona för att minska risken för rivalitet.

Vi bor utanför Borås

070-3437450

Annons:
NatasjaHemby
1/23/18, 2:08 PM
#1

Tror att Asynjas (Trollhättan/Vänersborg) har en hona som snart är leveransklar + en kull mindre ungar. Helle är aktiv på forumet så hon skriver nog snart själv 😉

Eventuellt kanske även Golden Siamz (Göteborg) har någon till salu.

Zandrinos i Halmstad har två leveransklara ungar men det är hanar.

SE*Simbelmynes

kalindas
1/23/18, 2:28 PM
#2

#0
Skaffar du en kattunge så tror jag inte du behöver oroa dig för rivalitet. 🙂

/Elisa

m_zenkert@live.se
1/23/18, 3:18 PM
#3

Tack för förslagen men vill helst köpa en vuxen hona. Kanske en som gått färdigt i avel och vill bli enbart sällskaps katt och en i familjen.

Asynjas
1/24/18, 5:35 AM
#4

Då föreslår jag att du ändrar rubriken till kattkompis/omplaceringskatt. Så har du större chans att få träff. Du kan skriva till uppfödare och fråga om de har en pensionär eller katt som inte funkar i stor grupp. Ibland får man som uppfödare av olika anledningar exempelvis om ägaren dött, flytta utomlands frågan om man vet någon som kan ta hand om katten/katterna. Lycka till. Hoppas du hittar en snart då dessa katter mår väldigt dåligt av att bli ensamma.

=) /Helle

www.asynjas.se

NatasjaHemby
1/24/18, 9:56 AM
#5

Såg inte att du lagt inlägget i kategorin Omplacering. Är ganska säker på att jag sett någon uppfödare lägga ut katt/-er för omplacering senaste tiden så jag ska se om jag kan hitta annonsen igen.

SE*Simbelmynes

m_zenkert@live.se
1/24/18, 11:02 AM
#6

Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få. 😀

Annons:
kalindas
1/24/18, 12:10 PM
#7

Vet förresten ev en Siameshona som kan komma att omplaceras till rätt hem. Men hon kräver möjlighet till utevistelse, så det beror lite på hur och var du bor. 
Skicka PM i så fall

/Elisa

m_zenkert@live.se
1/25/18, 6:26 AM
#8

Söker fortfarande kompis. 🙂

NatasjaHemby
1/27/18, 9:39 PM
#9

Har skickat ett privat meddelande till dig med lite tips.

SE*Simbelmynes

Upp till toppen
Annons: