Annons:
Etikettfoder
Läst 2732 ggr
NatasjaHemby
2017-12-12 07:00

Godaste godiset?

Har era katter något speciellt godis som de bara inte kan motstå? Som får dem att bryta sig in i det översta köksskåpet eller utföra vilka trix som helst bara för att få sig en smakbit?

SE*Simbelmynes

Annons:
burmamys
2017-12-12 13:06
#1

Här är Orijen kattgodis en stor favorit!😃

Samtliga katter är gärna med på att lära sig tricks och lösa godisgömmor för att få tag i det, det gäller även mer avancerade aktiveringsspel. Och när jag gett en halvfull påse till en besökare för att de ska få låta sina katter smaka, då har både Saga och Sindra (vid varsitt tillfälle) följt med godispåsen ner i besökarens väska och börjat tugga på påsen för att försöka komma åt godiset….😉 Här är Sindra på väg ner i den inte alltför rymliga väskan:

Annars är det väldigt populärt med lite rå köttfärs eller små råa köttbitar som godis, allra helst om det är mörkrött vilt, typ älgkött!🙂

kalindas
2017-12-12 19:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Detta älskar mina katter. Passar alltid på att köpa hem ett gäng när jag är på Gekås i Ullared.

/Elisa

NatasjaHemby
2017-12-14 19:24
#3

#1 Även här är Orijens frystorkade godisar storfavoriten! Tror att Vesta skulle kunna mörda för att få en sådan bit 🤪

#2 Just det märket har jag inte sett innan, men jag köper ofta olika varianter av torkat kött. Brukar dock välja de för hundar eftersom jag tycker det är bättre med större bitar för tändernas skull. Fast småbitarna är bra att kasta iväg eller sprida ut så att katterna får röra lite på sig för att få godiset 😃

SE*Simbelmynes

kalindas
2017-12-15 09:18
#4

#3
Brukar också köpa de stora till hundar, men dessa är favoriten och är lätta att ge när Ellie får sin medicin.

/Elisa

Upp till toppen
Annons: