Annons:
Etiketthobby
Läst 10621 ggr
NatasjaHemby
12/6/17, 12:25 PM

Mysigaste sovplatsen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har era katter för mysiga sovplatser? Har de någon extra varm plats att använda nu under vinterhalvåret? Elektrisk filt, elementbädd eller sovpåse? Värmer de sig kanske helst på varandra? Berätta var era katter ligger och myser och visa gärna bilder! (Alla raser är välkomna 🐱)

SE*Simbelmynes

Annons:
Aleya
12/6/17, 12:28 PM
#1

Kan inte visa foto. Men så lite och trångt att man knappt får plats.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

setfree
12/6/17, 12:40 PM
#2

Han vill också gärna krypa ner under täcket hos min fru, det är varmt och skönt.

kalindas
12/6/17, 12:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

På bädden på kökssoffan tätt intill elementet är favoritplatsen för Skatan och Ellie. Skatan kan ibland ligga med huvudet på elementet.

/Elisa

Pia-69
12/6/17, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Våra katter fick en tidig julklapp, dom älskar att ligga vid kaminen när vi eldar i den, så dom fick varsin barnfåtölj från ikea!❤️🙂


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

burmamys
12/7/17, 7:11 PM
#5

Men åh så fint med varsin fåtölj!😍

Här finns flera favoriter, men den senaste, som de till och med kivas om ibland, är det nya fårskinnet i tvåsitssoffan. Här har Saga lagt sig tillrätta och tycker nog att matte stör med mobilkameran.😐

Kul att alla raser är välkomna i tråden!👍

Pia-69
12/7/17, 7:44 PM
#6

#5 Tack! Ja Det var ett lyckat köp, dom är mycket uppskattade av våra pälsklingar! 😊😻


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Annons:
NatasjaHemby
12/9/17, 1:39 PM
#7

Vad roligt att så många ville visa sina katters favoritplatser 🙂 Jag ska försöka få till någon bild på mina när de ligger och myser också. Har mest bilder på dem när de ligger i sängen eftersom det blir bäst ljus där.

SE*Simbelmynes

kara_murray
12/9/17, 6:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#8

Mina tre har olika ställen där de helst sover. Vilhelminna sover helst på min byrå i sovrummet där hon har utsikt över hela sovrummet och utsikt mot hallen och vardagsrummet. Dorothea sover helst på mig men när det inte duger så sover hon på en stor mjukishund eller ännu hellre tillsammans med Vilhelminna . Gemma sover helst i klösträdet eller under täcket när inte jag är där.

NatasjaHemby
12/14/17, 7:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Inte världens bästa bild direkt, men elementet i badrummet är en riktig favorit. Allra helst om det ligger en mjuk badrumsmatta på tork där. Elementet sitter en bit upp på väggen, ovanför badkaret, så det är en trygg och bra plats.

SE*Simbelmynes

NatasjaHemby
12/14/17, 7:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Även elementet bakom soffan är perfekt för myskvällar. Ovanpå elementet har jag lagt ett fuskfårskinn från ikea. Det är ju egentligen inte så bra för värmeflödet att blockera elementet sådär så jag får frysa för att katterna ska ha det gott 🤐

SE*Simbelmynes

Denna kommentar har tagits bort.
NatasjaHemby
12/14/17, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Såhär såg det ut när vi hade vår första kull. Har tyvärr ingen bra bild på hela kullen på elementet, men det var verkligen deras bästa mysplats. Det första som hände när de lärde sig klättra över avspärrningen till köket var att de kämpade sig upp i soffan och intog elementet. Sen sov de där jämt. Otroligt gulligt ❤️

SE*Simbelmynes

Kissetanten
12/15/17, 4:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Elementet är helt klart bäst, speciellt om det är fullt i elementbädden!

Annons:
Bifforibaff
12/17/17, 12:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Där det är trångt och där det finns ett element föredras. Att ligga på människor går också bra.

Denna kommentar har tagits bort.
Bifforibaff
12/17/17, 12:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Det har också förekommit att en eller annan katt har påträffats i sängen.

Ellismakaroner
12/18/17, 5:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Underbara bilder 😍

Här hemma är mina tröjor väldigt populära… 😃


NatasjaHemby
12/21/17, 2:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Nyaste mysplatsen. En gammal cykelkorg fyndad på second hand för 35:- Som hittat!

SE*Simbelmynes

kalindas
3/8/18, 9:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Kanske inte så mycket sovplatsen. Men Charmy har ett så rolig sovstil!

/Elisa

NatasjaHemby
3/8/18, 10:27 PM
#20

#19 Så härlig! Min ena huskatt har också riktigt sköna sovstilar ibland. Bäst är när han sover med ansiktet rakt ner i underlaget 😂

SE*Simbelmynes

Annons:
Upp till toppen
Annons: