Annons:
Etikettofftopic
Läst 339 ggr
[Elisabeth53]
1/2/17, 4:01 PM

Kattvakt sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SIAMESÄLSKARE SÖKES/KATTVAKT

Jag ska åka bort under februari månad OM jag hittar en kärleksfull person som kan ta hand om mina två älskade siameser PÅ BÄSTA MÖJLIGA SÄTT! <3

Optimalt vore om personen i fråga kunde bo i mitt hem på Lidingö,

men andra förslag tas gärna emot! Ej kattpensionat dock.

J

Annons:
VildaVittra
1/2/17, 4:04 PM
#1

Ett tips om du har ett extra rum är att hyra ut det som studentbostad och att kattvaktande ingår, så gjorde jag när jag åkte utomlands och jobbade med jämna mellanrum.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Elisabeth53]
1/2/17, 4:21 PM
#2

Hej, tack för ditt inlägg. Det var det jag menade, att hen skulle få bo gratis. Kanske skulle lägga till det?

Hälsningar,

Elisabeth

NatasjaHemby
1/2/17, 4:44 PM
#3

Hoppas att du finner någon som kan passa katterna. Kanske kan du fråga deras uppfödare om den/de känner någon pålitlig person?

SE*Simbelmynes

[Elisabeth53]
1/2/17, 6:51 PM
#4

Tack! har gjort det redan, tyvärr. Söker bland vänners vänner också. Kommer ju förstås vara ytterst nogrann. Om jag inte hittar rätt person/personer åker jag ej.

NatasjaHemby
1/2/17, 7:05 PM
#5

Det är alltid svårt med kattvakt om inte de närmsta kan hjälpa till. Har du Facebook? Jag har sett en del som sökt och funnit kattvakt i gruppen Siameser Sverige. Där finns även många som är nyfikna på rasen och vill "prova på" att bo med dessa katter ett tag för att se om det är rätt för dem.

SE*Simbelmynes

[tinytim333]
1/2/17, 8:22 PM
#6

Försökte få bort mitt inlägg, och framför allt fotot, men det går ju ej!!

tog t o m bort mitt medlemsskap. Fick skapa ett nytt nu! Vet någon hur man gör? Verkar ju inte finnas någon att kontakta?! Är alltså Elisabeth53

Annons:
NatasjaHemby
1/2/17, 8:34 PM
#7

Varför vill du ta bort inlägget? Generellt plockar vi bara bort inlägg som strider mot våra Skrivregler. Har du funnit kattvakt och inte vill ha fler kommentarer så kan jag låsa tråden.

Angående vem man kontaktar i sådana här ärenden så står det under fliken "Om sajten" högst upp på sajten vilka som är Sajtvärd och Medarbetare för respektive iFokus-sajt. Eftersom jag är värd för denna sajten går det bra att PM:a mig med frågor som rör sidan.

SE*Simbelmynes

[tinytim333]
1/2/17, 8:38 PM
#8

ja, det vore vänligt av dig om du tog bort det. Tack! Elisabeth

[tinytim333]
1/2/17, 8:41 PM
#9

Har även mailat er, så ni förstår att det är jag själv som vill detta. Blir väl svårt att kontakta admin nu, när jag bytte namn bara för att se att inlägget skulle försvinna. vänligen elisabeth

[tinytim333]
1/2/17, 9:01 PM
#10

Var står det Admin? Kan du hjälpa mig?  det verkar ju märkligt att man inte kan ta bort sitt eget inlägg? Som sagt, vore mkt tacksam om du kunde ta bort mitt inlägg och tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: