Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2283 ggr
Rithwa
11/21/16, 4:30 PM

Kattungar

Jag har fått förfrågan på en siames/oriental kattunge men jag har inga kattungar planerar ej fn att ha kattungar. Hon har haft siameser tidigare även rex och vill nu köpa en siames igen. Hon har ingen brådska.

Ni som har kattungar får gärna skicka mig et t PM skall jag vidarebefordra det till denna kvinna så får hon  höra av sig.

PMa till rithwa@kylen.nu märk gärna KATTUNGE så det inte försvinner bland all skräppost som kommer

Annons:
NatasjaHemby
11/21/16, 5:40 PM
#1

Vet du var spekulanten bor och hur långt kan hon tänka sig att åka?

SE*Simbelmynes

Rithwa
11/21/16, 7:00 PM
#2

Hon bor i Sollefteå . Vi har inte mailat i de termerna hon vill ha hjälp med att finna uppfödare som har kattungar/kommande kullar. Jag kommer bara att vidare befodra mail som kommer från Er så får hon kontakta Er. Hon har haft siames/er från Röklands katteri för länge sen.

NatasjaHemby
11/21/16, 10:19 PM
#3

Okej, tack för svaret! Jag har mest koll på vilka som har ungar i södra Sverige, men hoppas att hon får kontakt med en uppfödare snart 🙂

SE*Simbelmynes

Lejonhjarta
11/22/16, 6:02 AM
#4

Vi bor mellan Göteborg och Borås och skall ha en kull där det troligen blir SIA. Men det är ju en bit bort…

Asynjas
11/22/16, 7:23 AM
#5

Oj Röklands - de hade stora framgångar 80-90-talet med sina fantastiska siameser.

=) /Helle

www.asynjas.se

Emaho
1/2/17, 2:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag fick två stycken SIA i min kull. Troligt vis hannar finns i Oskarshamn!

Annons:
Lejonhjarta
1/3/17, 3:10 AM
#7

Någon uppifrån har kontaktat mig. Vad heter hon, så jag vet om det är samma… :-D

Upp till toppen
Annons: