Annons:
Etikettutställning
Läst 1994 ggr
NatasjaHemby
2016-10-25 06:00

Era utställningsplaner?

Vad har ni andra för utställningsplaner för den kommande tiden? Har ni redan börjat märka ut datumen i kalendern för 2017 eller har ni kanske någon utställning på gång de närmsta veckorna? Någon katt som förväntas ta titel på nästa utställning?

Vi kommer inte att ställa ut mer i år på grund av kommande kattungar, men vi har börjat planera för nästa år. Om vi inte har dräktig hona eller för små kattungar just då så tänkte vi följande: 

25-26 februari, Min Kattklubb, Kristianstad
8-9 april, Sydkatten, Malmö
13-14 maj, Sviss, Hässleholm
12-13 augusti, SKKK (Helsingborg?)

Hoppas på att se några av er ute på utställningarna 🙂

SE*Simbelmynes

Annons:
Lejonhjarta
2016-10-31 01:09
#1

Vi skall för första gången åka ner till Tyskland, Oldenburg nu till helgen. Vi är 8 personer som åker i 3 bilar. I våran "vår" bil är det en kompis med sina 2 britter, en långhår å en korthår, och jag, mina 2 "barn" och 3 av våra katter. En SIA, en OSH och en PEB. I andra bilen är det 4 vuxna med 7 olika katter av olika raser. Maincoon, huskatt, somali och skogis tror ja dom har med.  Dom är rutinerade, deras 4de gång nere medans vi i vår bil är blåbär.. Vi börjar bli lite nervösa nu… På lördagen är det sia/osh-special så det skall bli spännande! 😃

2017 är det inte förrän 25-26/3 Varberg

                                                     13-14/5 Uppsala

                                                       26-27/8 Drammen, Norge

                                                       21-22/10 Varberg

Sen  får vi se om vi får blodad tand på detta med utlandet så vi drar iväg fler ggr efter detta… ;-)

NatasjaHemby
2016-11-01 10:44
#2

Vad spännande med utlandstripp! 🙂 Rapportera gärna efteråt om hur det var!

SE*Simbelmynes

Zorcie
2016-11-01 17:40
#3

Här avvaktar vi resten av detta året tror jag…
Behöver hitta en billig liten bil innan så jag slipper vara beroende av andra eller tvings resa kommunalt om man vill köra tvådagars.

Upp till toppen
Annons: