Annons:
Etikettifokusinfo
Läst 1789 ggr
NatasjaHemby
2016-10-23 18:27

Sajtvärden är tillbaka!

Hej alla medlemmar!

Jag vill börja med att ursäkta min låga aktivitetsnivå den senaste tiden. Jag har varit här inne varje dag och läst alla inlägg och meddelanden, men inte orkat skriva så mycket. Nu har min livssituation ändrats och jag kommer att ha mycket mer tid och ork över till sajten igen.

Det kommer snart fler artiklar i artikelserien om kattens färger, bland annat. Dessutom väntar vi smått här hemma, så förhoppningsvis kan jag bomba er med kattungebilder om några veckor 🙂

SE*Simbelmynes

Annons:
kalindas
2016-10-24 10:19
#1

Välkommen tillbaka. :-)

/Elisa

Asynjas
2016-10-25 05:52
#2

Du gör ett jättejobb - roligt att du har idéer om artiklar osv. Är helt övertygad om att alla här har full förståelse för lägre aktivitetsnivå. Imponerande att du är inne varje dag.

=) /Helle

www.asynjas.se

Lilla Alviks katteri
2016-10-25 10:42
#3

jag håller med vad övriga skrivit. Du har fått liv här igen!! Lycka till med kattungarna!!

SE* Lilla Alviks

Zorcie
2016-10-26 00:20
#4

Spännande med smått!  :) Lycka till!

Alla kan vi nog skriva under på att livet utanför iFokus tar en hel det tid i anspråk det med! Jag är själv inne här så ofta jag har samvete till det med studier och annat som tar av tiden.

Skulle bara vilja tillägga att det faktiskt egentligen inte åligger sajtvärden att hålla forumet igång, för det är ju upp till oss allihop som rör oss här! Så om det är mindre aktivitet en period behöver ju ingen ha dåligt samvete hur som… :)
Däremot uppskattas de artiklar och all den info som läggs upp - som en fantastisk bonus för oss alla att dela på!

Så jättetack Natasja - jag personligen lär mig massor och har stor nytta av det du lägger upp! (läser just nu PawPeds G2 och kan relatera mycket i artiklarna till det jag läser)

NatasjaHemby
2016-10-26 13:37
#5

Tack för alla fina ord 🌺

#4 Du har så rätt, aktivitetsnivån hänger inte på mig som Sajtvärd eller oss som moderatorer. Det har bara blivit så att jag haft dåligt samvete för att jag har en hel hög med halvskriva artiklar som jag inte ens orkat titta på de senaste veckorna. Nu är jag bara så glad över att ha lust att ta tag i saker igen 🙂

SE*Simbelmynes

Upp till toppen
Annons: