Annons:
Etikettutställning
Läst 1939 ggr
Lejonhjarta
2016-09-09 22:37

Utställning, siames och orientalspecial!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då är det hög dax att anmäla er till WCFs utställning i Varberg!😃 Dels är det vår vanliga höstutställning men sen har vi denna gången siames och orientalspecialutställning. Där inkluderas alla syskonraserna åxå. Dessutom har vi en domare som kommer att hålla föredrag om dom nakna raserna och dess skillnader! 👍 Då WCF kör med "Öppna dörrar" så får alla andra förbunds medlemmar ställa ut hos oss!😃 Har ni funderingar eller behöver hjälp att anmäla så skriv här eller kontakta mig så ska jag försöka hjälpa er! 😃 kerstin@svedjorna.se Välkomna!! ❤️

Annons:
Lejonhjarta
2016-09-09 22:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Forts.

Lejonhjarta
2016-09-09 22:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Forts.

Lejonhjarta
2016-09-17 16:12
#3

Sista dagen imorgon att anmäla så passa på!! 👍

NatasjaHemby
2016-09-18 22:14
#4

Hoppas ni får många katter till specialen 🙂 Själv har jag tyvärr ingen som kan ställas just nu, annars hade det varit roligt med special!

SE*Simbelmynes

Lejonhjarta
2016-09-19 01:14
#5

#4 Tack, ja det skall bli roligt! Det är första gången vi har det inom WCF så vi får se hur det skall gå. 😉

Vi har fått ett avhopp från en domare men fått in en annan istället. Men vi ger fler chansen att komma så vi förlängde anmälningstiden till 25/9 nu när det blev ändring. Ny domare är Massimo Picadello, är osäker på stavningen. 🤔

Upp till toppen
Annons: