Annons:
Etikettavel
Läst 1818 ggr
[SEQJOUZ]
2016-08-06 11:04

Planerade kullar 2016/2017?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag har planer att efter ett uppehåll och tillväxt av kattungar tänkt ta en kull våren 2017 då inriktat på Balines. Blir såklart SIA Var oxå och det kan bli OSH och OLH då båda hare det i sin stamtavla. Hösten 2016 ägnar vi åt utställning.

Hane: FI* Noxx Super Trouper SIA C21 PRA N/N

                                          ❤️

SE* Qjou´z Cherokee BAL b03 (PRA inte testat än)

Vad har ni andra uppfödare för spännande planer?

Annons:
NatasjaHemby
2016-08-06 11:15
#1

Spännande med fler balineser! Det har registrerats väldigt få balineser de senaste åren, vill jag minnas. Men OSH/OLH kan det väl ändå inte bli efter två maskade katter? 

Jag planerar två kullar inom kort. Min vitfläckshona har fått sluta med sina p-piller och nu går jag bara och väntar på att hon ska börja löpa så att hon kan få träffa min egenuppfödda hane. Andra honan ska på utställning om en vecka, sen planerar vi för en dejt för henne med ❤️

Efter dessa två kullarna kommer jag förmodligen att chippa båda mina honor och pausa med att ha ungar här hemma. Förhoppningsvis får jag en hona att behålla från vardera kullen, men de kommer att sättas ut på foder/halvfoder i så fall.

SE*Simbelmynes

[SEQJOUZ]
2016-08-06 12:46
#2

Vilka spännande planer du oxå har Natasjha och ett välbehövligt uppehåll för både katter och oss är gott att få  😄 Du har helt o alldeles rätt om att SIA och SIA inte kan få OSH 😉 jag tänkte helt fel efter alka år med så mycket OSH 😄 Calle bär på spottat så jag är bara glad över att d inte blir OSH med vitfläck och spott 😊😉 men väl Bal/sia med vitfläck är trevligt 😊 Ja det örcalldeles för få Balineser så jag kommer jobba för att öka dem men d kommer ta tid för jag tar inte så många kullar så hoppas fler uppfödare kan komma med i arbetet 😊

Felicula
2016-08-09 10:13
#3

Min plan nu är att hitta fina hem till mina sju veckor gamla ungar.

[SEQJOUZ]
2016-08-09 11:35
#4

3#, Så otroligt söta som bebbarna i båtkullen är hittar dem snart sina nya hem 💜💜💜

Upp till toppen
Annons: